Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Jestem przedstawicielem handlowym obsługuje markety DIY i naszym głównym klientem jest Leroy Merlin. Mieliśmy dziś spotkanie kwartalne gdzie omawialiśmy wyniki sprzedażowe. Na LM każdy handlowiec w marcu zaliczył 20-30 % straty rok do roku. Cała firma 3mln w plecy. Jesteśmy jednym z kilkudziesięciu dostawców. Ciekaw jestem bardzo jaka jest realna skala spadków na całej sieci.

Jakby ktoś wątpił w sens bojkotów.

#ukraina #wojna

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #624dd84ddd57b671078a9f03
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: LeVentLeCri
Wesprzyj projekt
  • 17
  • Odpowiedz
@AnonimoweMirkoWyznania: takie spadki są w większości sieci poza niektórymi lokalizacjami - bojkot niewiele ma z tym wspólnego. I nie tylko w branży DIY. Powiem więcej - spożywka rośnie mniej niż inflacja. I dlatego tak zależy rządowi, aby Ukraińcy zostali u nas.
  • Odpowiedz
OP: @hifiglator: na Obi przyrost 3% Brico i PSB prawie 10% ale dlatego że sporo nowych otwarć. Inflacja to nam plany robi. Bo ceny idą w górę i mniej musimy sprzedać sztuk bo są droższe ,zeby zrobić plan. Plan ustalany był w czwartym kwartale zeszłego roku po starych cenach.

Ten komentarz został dodany przez osobę dodającą wpis (OP)
Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
  • Odpowiedz
@AnonimoweMirkoWyznania: tutaj masz dane różnych branż za styczeń:
https://retailnet.pl/2022/03/29/96107-prch-omnikron-wplynal-na-obroty-i-odwiedzalnosc-w-lutym-2022/
Wiem, że DIY najczęściej są wolnostojące, ale nie zawsze, np. Łódzka Manufaktura. Porównują do 2019, wystarczy teraz spojrzeć np. w w branży RTV/AGD na ceny waluty i wzrost cen związany z dostępnością i widać dramat. Luty i marzec nie wyglądały lepiej - wszystkie branże w centrach handlowych zanotowały spadki poza spożywką. To nie jest kwiestia bojkotu leruamerlę tylko ogólnej #!$%@? :}
  • Odpowiedz
@Mlody_GPW: To nic nie mówi, bo spadki w sieciach, które niby pozostały zaczęły się w styczniu (miesiąc przed wojną, kiedy żadnych sankcji nie było). Jako, że najbliżej mi do odzieżówki, to LPP, które niby się wycofało, potem okazało się, że sklepy otwarte, oststecznie po miesiącu od wybuchu wojnyy większość juz zamknięta (na wykopie tez w związku z tym nawoływali do bojkotu) jako jedna z niewielu sieci w branży miała wzrosty -
  • Odpowiedz
@AnonimoweMirkoWyznania: mam kumpli pracujących w LM i mówią, że faktycznie mocno spadła im sprzedaż. No, ale większość to zasługa niepewnych czasów i szalejących cen. Konkurencja w mieście (brico, castorama) też zaliczyły spadki obrotu, ale nieco łagodniejsze niż LM, więc bojkot działa ale tylko do pewnego stopnia.
  • Odpowiedz
OP: @vanitydomain: jak długo mamy się porównywać do 2019? @hifiglator: @hifiglator: zgodzę się że czasy są gorsze i też robi to swoje. Jednak daleki byłbym od dramatyzowania. Do tej pory można było robić przyrosty 10-20% rok do roku, częściej w dolnej granicy tych widełek. Teraz te przyrosty są na poziomie 1-5% ale ludzie nadal kupują. Gospodarka żyje.

Ten komentarz został dodany przez osobę dodającą wpis (OP)
Zaakceptował: LeVentLeCri
  • Odpowiedz