Wpis z mikrobloga

@Asd15: No ale.i tak na bilecie/w kasie a zqłaszcza w aplikacji masz info OKNO/KORYTARZ/ŚRODEK. Z resztą nawet przy ewentualnej pomyłce gdzie problem by poprosić kogoś o zamianę?
  • Odpowiedz
@zdzisiek-bula: To jest właśnie przykład jak działa monopolista. Normalnie należy liczyć się z tym, że dana rzecz musi być zrozumiała dla pracowników, ale też dla klientów. Rozumiem, że numeracja powstała w oparciu o wagony przedziałowe i załoga to jakoś tam widzi. Natomiast klient ma gdzieś jak jest w innym wagonie, jakie są zasady numeracji, on chce jak najszybciej znaleźć swoje miejsce i usiąść. On chce wiedzieć czy jak zarezerwował 2
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Prosze wziac pod uwage ze to jest tez system ktory łączył pierdyliard roznych systemow z roznych krajow, bral je pod uwage i ujednolicał zeby wszyscy mogli sie dostosować. Najwyraźniej na tamte lata byl najsensowniejszzym do wprowadzenia. Ale jak wam sie nie podoba to mozecie napisac moze zmienia jak otrzymaja duzo glosow.

International union of railways

Union Internationale des Chemins de fer (UIC)
Headquarters address: 16 rue Jean Rey F-75015 Paris, France,
Tel:(
  • Odpowiedz