Wpis z mikrobloga

@olelek, @piottrek: sterowanie tempomatem to przyciski po lewej stronie, a włącza się go przełącznikiem przy skrzyni biegów, choć w sumie nie zdziwiłbym się gdyby te francuskie niedojeby zrobili drugi guzik na kierownicy zupełnie bez potrzeby
@Scaf: hm, ciekawe, to może być to bo jak się stuknie w pedał hamulca to prędkość z tempomatu zostaje zapisana „w pamięci” i zawsze zastanawiałem się jak ją niejako przywrócić, przetestuję sobie to w poniedziałek
via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
@Pangia: dobrze ci gada, po lewej plus i minus a po prawej O powrót do trybu manualnego i R do ostatniej zapamiętanej prędkości. Ogólnie jak wciśniesz ten przycisk przy skrzyni to włączasz tempomat a O to taka jakby pauza, dalej będzie się wyświetlała zapamiętana prędkość ale przejdzie w tryb manualny, R to powrót do utrzymywania tej zapisanej prędkości.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Pangia: "R" - to regulator, załącza tempomat, ale najpierw musi być przełączony przycisk przy skrzyni biegów. Przydatne jak przyhamujesz a potem chcesz załączyć jeszcze raz, sam przyspieszy do ustawionej prędkości. Jak jesteś w trybie "tempomatu" to przyciskiem "O" wyłączasz na chwilę tempomat.
"O" - to Ogracznik, ustawiasz maksymalna predkosc
@kochamajfony, @Scaf: master mk3 przed pierwszym liftem, trafił mi się jakiś zmęczony życiem egzemplarz którego kierownik ściągnął z francji 3 lata temu i przez ten czas #!$%@? nim w inpoście, a jakoś w zeszłym roku odkupił to auto do siebie do firmy
w efekcie chyba tylko dach, maska i prawe tylne drzwi nie są nigdzie porysowane ani uszkodzone, jak się źle ustawi kierownicę to wyrzuca błąd poduszki, czujnik zaciągniętego ręcznego
źródło: comment_1648850153kV0SdwZXTufE6dP4z4ZObq.jpg
@Pangia: jesteś na tempomacie, widzisz że ktoś przed tobą blokuje pas, wciskasz 'O' wyłączając tempomat (automatyczne podtrzymanie prędkości). Gdy pas się zwalnia wciskasz 'R' i tempomat będzie automatycznie wracał do zadanej wcześniej prędkości. Bardzo przydatne na autostradzie jak TIRy się wyprzedzają, albo 90 i korekta do 50 czyli przejeżdżanie przez wsie z zabudowanym terenem. Nie dotykasz gazu a samo samo się reguluje
@kochamajfony: znaczy się nowym trafikiem to tylko raz jechałem, zrobiłem trasę rzeszów - lesko - rzeszów i w sumie było lepiej niż się spodziewałem, pomijając fakt że sprzęgło nie daje absolutnie żadnego wyczucia i megałatwo jest go niechcący zgasić to sprawiał wrażenie dość solidnego auta, na pewno jakimś #!$%@? cudem ma lepszą widoczność na boki i w lusterkach mimo posiadania tak samo #!$%@? lusterek jak poprzedni model
@Scaf: na razie mam burdel w papierach ( ͡° ͜ʖ ͡°) skończyły mi się uprawnienia na D, uprawnienia na C kończą mi się pod koniec miesiąca, a kwalifikacja zawodowa w przyszłym roku, czekam żeby wszystko w jednym terminie poaktualizować, a w tej firmie już pracowałem jakiś czas temu, ogólnie to wygrzebałem ostatnio jakieś stare zdjęcia i wychodzi że z krótką przerwą robię tutaj już od 2016 także
@zt_im: po tej ilości drobnych acz irytujących usterek nie podzieliłbym tej opinii
jeszcze przypomniałem sobie że podnośnik szyby czasami strajkuje i pozwala tylko na jej opuszczanie, a radio ma tak absurdalnie zły zasięg że ma problemy nawet ze złapaniem radia maryja i jedyną stacją jaka łapie bez problemu wszędzie jest rmf fm, nie łapie ani lokalnych stacji, ani nawet jedynki