Czy wszystkie firmy zarządzające nieruchomościami odwalają taką fuszerę? ( ͡°ʖ̯͡°)
Mam mieszkanie na osiedlu, które jest zarządzane przez zewnętrzną firmę. No i powiem tak - jakość obsługi jest na dramatycznie niskim poziomie. Na odpowiedź na maila trzeba czekać tygodniami. Pierwsze zebranie wspólnoty zostało zorganizowane dopiero po kilku miesiącach (pomimo naszych ponagleń zarządca zbywał nas, że musi się "merytorycznie przygotować" do spotkania), w czasie których przepchnięto mnóstwo wspaniałych ustaw (wspaniałych dla dewelopera). Nic się nie zgadza, jest burdel w papierach, a na naprawę jakiejkolwiek zgłoszonej usterki trzeba czekać tygodniami. Zarządcy (osoby kontaktowe) zmieniają się jak rękawiczki. Jako małe osiedle (jeden blok) płacimy im 80 tys. zł rocznie za zarządzanie i to jest, moim zdaniem, kpina przy takiej jakości usług - choć oczywiście rozumiem, że usługi są dziś drogie i nie da się znaleźć zarządcy nieruchomości za 1/5 tej ceny...
Mirki, którzy korzystacie z usług zarządców nieruchomości - jesteście zadowoleni?
Taguję #wroclaw bo może jest tu jakaś lokalna perełka zarządzania, no i #mieszkanie #mieszkaniedeweloperskie bo chciałam usłyszeć zdanie Mirków także z innych miast.
@austra: U mnie jest AMD czy jakoś tak no i wydaje mi się, że raczej coś się zawsze dzieje. Co chwilę jakieś maile z informacjami jeśli nie ma prądu, są jakieś zagrożenia związanie z silnymi wiatrami itd. Ciężko też mi to ocenić bo mieszkam tu dopiero parę miesięcy ale wydaje mi się, że coś jednak robią. Choć jest co prawda kilka rzeczy, które mi się nie podoba ale nie mam
@austra część firm zarządzających wygląda tak jak opisujesz. Dramat i tragedia.
Natomiast zmienić będzie ciężko bo zanim się wszyscy zbiorą i zagłosują to minie sporo czasu. Generalnie to jest też jedna z patologii mieszkalnictwa niestety.
@austra: tak to wygląda, wiem jak to jest gdy zarządca jest powołany przez dewelopera, zajmuje się wtedy głównie wymyślaniem powodów dlaczego za usterki i wszystko co idzie nie tak odpowiadają mieszkańcy a nie wykonawca.
@Ogau: brzmi jak każde nowe osiedle ( ͡°͜ʖ͡°) czytając, myślałem że to moje a do Wojszyc mam daleko U mnie jest Atrium i szału nie ma ale na maile odpowiadają
@austra u mnie na osiedlu nie byliśmy zadowoleni więc zmieniliśmy zarządcę, dopiero jak przyjechała do nich do siedziby nową firma zobaczyć dokumenty to nagle wzięli się do roboty.
@Murasame @austra brzmi jak AMD od inwestycji Archicomu, chociaż oni przynajmniej pozory budują, że coś się dzieje, chociaż to tylko pozory według mnie
Mam mieszkanie na osiedlu, które jest zarządzane przez zewnętrzną firmę. No i powiem tak - jakość obsługi jest na dramatycznie niskim poziomie. Na odpowiedź na maila trzeba czekać tygodniami. Pierwsze zebranie wspólnoty zostało zorganizowane dopiero po kilku miesiącach (pomimo naszych ponagleń zarządca zbywał nas, że musi się "merytorycznie przygotować" do spotkania), w czasie których przepchnięto mnóstwo wspaniałych ustaw (wspaniałych dla dewelopera). Nic się nie zgadza, jest burdel w papierach, a na naprawę jakiejkolwiek zgłoszonej usterki trzeba czekać tygodniami. Zarządcy (osoby kontaktowe) zmieniają się jak rękawiczki.
Jako małe osiedle (jeden blok) płacimy im 80 tys. zł rocznie za zarządzanie i to jest, moim zdaniem, kpina przy takiej jakości usług - choć oczywiście rozumiem, że usługi są dziś drogie i nie da się znaleźć zarządcy nieruchomości za 1/5 tej ceny...
Mirki, którzy korzystacie z usług zarządców nieruchomości - jesteście zadowoleni?
Taguję #wroclaw bo może jest tu jakaś lokalna perełka zarządzania, no i #mieszkanie #mieszkaniedeweloperskie bo chciałam usłyszeć zdanie Mirków także z innych miast.
Ciężko też mi to ocenić bo mieszkam tu dopiero parę miesięcy ale wydaje mi się, że coś jednak robią. Choć jest co prawda kilka rzeczy, które mi się nie podoba ale nie mam
Natomiast zmienić będzie ciężko bo zanim się wszyscy zbiorą i zagłosują to minie sporo czasu. Generalnie to jest też jedna z patologii mieszkalnictwa niestety.
U mnie jest Atrium i szału nie ma ale na maile odpowiadają
ADM-SYSTEM ZARZĄDZANIE
ul. Na Grobli 34, 50-421 Wrocław, +48 71 712 77 01
To jakaś masakra.
Spotkań nie ma. Usterek nie naprawiają. Petentów zbywają.
@austra brzmi jak AMD od inwestycji Archicomu, chociaż oni przynajmniej pozory budują, że coś się dzieje, chociaż to tylko pozory według mnie