Wpis z mikrobloga

Chciałem zainstalować automatyczny zamek Nuki, ale moja obecna wkładka nie ma chyba tego bezpiecznego sprzęgła. To znaczy, jak mam włożony klucz z jednej strony, to nie mogę otworzyć zamka z drugiej strony. Nie da się przekręcić drugiego klucza. Da rade coś z tym zrobić poza wymianą wkładki?

Poniżej moja obecna wkładka.

#homeassistant #inteligentnydom #smarthome #nuki #diy #majsterkowanie
Pobierz Jastrzi - Chciałem zainstalować automatyczny zamek Nuki, ale moja obecna wkładka nie ...
źródło: comment_1648459144Ij6N9skhMf3Y5PAltY8RZ4.jpg
  • 11
@Jastrzi: Nie znam się ale się wypowiem.
Ale zdaje się że większość wkładek, jeśli nie wszystkie ma właśnie taka budowę. Jak włożysz klucz z jednej strony, do końca i lekko obrócisz to klucz z drugiej strony nie może zostać włożony a tym bardziej przekręcony.
Ale zdaje się że większość wkładek, jeśli nie wszystkie ma właśnie taka budowę. Jak włożysz klucz z jednej strony, do końca i lekko obrócisz to klucz z drugiej strony nie może zostać włożony a tym bardziej przekręcony.


@Wiskoler_double: są wkładki z bezpiecznym sprzęgłem, tj. możesz obracać kluczem z jednej strony, nawet jeśli z drugiej jest włożony klucz.
@Jastrzi musisz wymienić wkładkę. Nie ryzykowałbym beż wymiany bo np rozładuje Ci się telefon albo braknie prądu czy internetu i nie wejdziesz do domu. Ja mam wkładkę właśnie ze sprzęgłem, na farta - kupiłem rok przed nuki i nawet nie myślałem o sprzęgle.
@nawri: OP nie odpowiedział, to może ty się pokusisz o odpowiedź bo mnie to ciekawi jako potencjalnego użytkownika takiego Nuki. Nuki jak rozumiem montujesz na zamku głównym. Dodatkowy zamek z wkładką z gałką od środka masz i świadomie zrezygnowałeś z jego używania, czy masz dwa takie urządzenia do obsługi obydwu zamków?
Bo jeśli macie zamki dodatkowe, a i tak je zamykacie, to wydawanie tego typu pieniędzy na de facto coś, co
@nawri: bardzo cenna uwaga, bo ryzyko wystąpienia któregokolwiek z tych zdarzeń jest bardzo duże.