Wpis z mikrobloga

@mateuszlens: A tak całkiem serio... pomijając, że ten biznes to #!$%@?ństwo i im się należy to:

- usunięcie numeru z Euro Call Center zajęło mi jakieś 2 minuty. Jeden mail na iodo@eurocallcenter.pl o treści proszę o usunięcie numeru: x z bazy i koniec.

Tak wiem, że to nie tak powinno wyglądać, ale jak macie swoje prawa to z nich korzystajcie... że Wam nie szkoda czasu.
  • Odpowiedz
Ludzie którzy faflunią się że biedny sprzedawca nie zarobił a jeszcze stracił czas i pieniądze chyba nie kumają, że wydzwanianie po kilkadziesiąt razy w miesiącu na mój numer to też moja strata czasu i potencjalnie pieniędzy.
Mówię tym #!$%@?, że nie życzę sobie, żeby do mnie dzwonili i co? mijają 2 tygodnie i znowu 12 połączeń póki nie odbiorę.
Nie chcą grzecznie to będzie niegrzecznie.
I tak - wiem, że to boty,
  • Odpowiedz