Wpis z mikrobloga

Powiem Wam, że te "spory" na allegro to jest złoto.
Zaraz po kupieniu zorientowałem się, że zamówiłem nie ten produkt i anulowałem zakup .
Mineły dwa tygodnie, brak zwrotu, ja też zapomniałem o sprawie i po ok miesiącu napisałem do sprzedawcy czy wysłał juz zwrot bo nic nie dostałem. Tydzień nie odpowiadał, więc pyk otwieramy dyskusję z allegro. Odpisał po 2h, że przeprasza i już wysyłają kasę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#allegro #januszebiznesu #zakupy
  • 2
@Crisu: ja już teraz jak cokolwiek jest nie tak to z miejsca otwieram dyskusję. Mam wtedy gwarancję odpowiedzi w 24h i szybkie załatwienie sprawy, a nie wymianę maili i udowadnianie że za przesyłkę reklamacji płaci sprzedający.

Nauczyłem się tego, gdy jeden janusz opchnął mi uszkodzony przedmiot i gdy wysłałem prośbę o wymianę to mi bezczelnie napisał, że miałem sprawdzić paczkę przy kurierze bo u nich każdy element jest sprawdzany podczas pakowania.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Zorannio: pięknie. Ja tak miałem kiedyś z kawami mielonymi. Połowa przyszła "napeczniala" czyli opakowanie nie szczelne i jakaś inna dodatkowa w ogóle wyglądało jak nie moje zamówienie. Janusz dzwoni że mi odda 10zl . To mówię że nie, otwieram spór i pisze że odsyłam towar. Błyskawiczna odpowiedź Janusza że odda mi kasę za uszkodzone kawy ( ͡º ͜ʖ͡º)