Wpis z mikrobloga

#reklamacja #xiaomi

Dostałem z serwisu wiadomość: "Drogi Kliencie,

uprzejmie informuję, iż w Pana towarze zostało stwierdzone uszkodzenie mechaniczne: "uszkodzenie plomby gwarancyjnej, nieautoryzowana próba naprawy urządzenia". W związku z powyższym, najprawdopodobniej niestety nie będziemy mogli uznać przesłanej reklamacji. Skontaktuje się jeszcze z serwisem w celu uzyskania szczegółowych infomracji.
"

Oczywiście, ja plomby nie ruszałem. Robot był już wcześniej uszkodzony i był w serwisie autoryzowanym, być może wtedy naruszyli plombę. Nie wiem...

Jakieś pomysły co do sytuacji, albo gdzie się z tym zgłosić?

Załóżmy, że naruszona jest plomba (nie wiem przez kogo, może przez nich?), zakładam więc teraz, że powinni mi oni udowodnić, że awaria jest spowodowana przez ingerencję kogoś, kto uszkodził też tą plombę, tak? Czy po prostu plomba jest uszkodzona i nikogo nic więcej nie obchodzi = reklamacja zostaje odrzucona?
  • 3
  • Odpowiedz