Aktywne Wpisy
InnyWymiar90 +40
Na nocnej nikt nie zauważy
d4wid +56
Szur co jest za POLEXIT startuje do Europarlamentu XD
Jeszcze dwójka hahahaha, przypominam, że na tiktoku i na fb piszą ciągle żeby startował na prezydenta XD
#bekazprawakow #bekazkonfederacji #sejm #unia #polityka #konfederacja
Jeszcze dwójka hahahaha, przypominam, że na tiktoku i na fb piszą ciągle żeby startował na prezydenta XD
#bekazprawakow #bekazkonfederacji #sejm #unia #polityka #konfederacja
Ja rozumiem, że to soulsy i nie chcą gracza za rękę prowadzić ale na miłość boską bez poradnika z internetu nie zrobisz żadnego questu pobocznego. Przecież wystarczyłby questlog i zapiski "porozmawiaj z X w lokalizacji Y", "zabij X". Nawet NPC zmieniają miejsca w zależności od postępów fabuły albo postępów w innych questach. Założę się, że 99% graczy którzy ukończyli grę nie ukończyli nawet jednego quest chaina bo nawet nie wiedzieli, że jest jeszcze coś, że NPC pojawi się jeszcze gdzieś i będzie miał kolejne dla ciebie zadanie. Prosty przykład: mamy lokację z Malenia. Jak się tam dostać? Okazuje się, że potrzeba medalionu który zostanie dropnięty przez NPC jak stukniemy w słój w ukrytej lokacji. Jak niby miałbym to wiedzieć. Gracze muszą się więc dowiedzieć od innych lub z internetu. A jak ktoś nie zada tego pytania? Przejdzie grę w 50% i nawet nie będzie wiedział, że dużo ominął lokacji i bosów. #gry #ps5
Można też sobie notatnik zrobić i wszystko notować, tak jak kiedyś. Dla mnie gra za 300 powinna dać coś więcej niż tylko jej "przejście".
@sebeq77: uwielbiam tłumaczenie durnych decyzji FS jak brak quest loga, który w tego typu grze jest po prostu oczywistością. Nikt nie mówi
Log mogl by byc, ale i tak sprowadzal by sie do czego? "rozmawialem z ranni, #!$%@? wie o co jej chodzi, mam pogadac z blaidem ktory #!$%@? wie gdzie jest" ?
gry sa troche robione tak, zeby przechodzic je wielokrotnie i odkrywac rzeczy
ludzie sobie robia krzywde nauczeni dzisiejszymi grami ze trzeba "wymaxowac" wszystko i wiedziec wszystko, zrobic kazdy quest itp za 1 podejsciem i gra ma Ci
@ethics: przeciez jest i pelny samouczek i notki w eq ktore to przypominaja
ALE zauwaz ze to ta spolecznosc tak zblizyla graczy do jakiejs misji "przejdzmy wspolnie to zle zaprojektowane gunwo"
I uwazam ze to czesc sukcesu soulsow. Moze gdyby to bylo proste, latwe i przyjemne crpg ze znacznikami, strzalka do questa i prostymi mechanikami i technicznie
żeby było uczciwie i politycznie poprawnie powiedzmy, że 60% gra tylko po to żeby machać mieczem (I want to believe :P)
@ethics: wystarczy przestac traktowac soulsy jak typowa gre rpg czy ogolnie typowa gre. to ze jest tam takie story uwzglednione to nie znaczy ze musisz je odhaczyc na 100%, gdzies cos robisz, trafiasz na postac, pozniej
Trochę krzywdę casualowym graczom robi to pompowanie gier FS przez recenzentów i samych fanów gier FS. Później jest błaganie po premierze o easy mode jak to było w przypadku Sekiro, albo rozczarowanie grą, bo nie wiadomo o co w niej chodzi jak teraz.
Ja przeszedłem
@topek89: Żeby nie było - nie mówię że to dobrze czy nie. Rozumiem trochę głosy krytykujące design questów, dialogów w grach FS, ale jednocześnie lubię je może ze względu na nostalgię z czasów pierwszy Soulsów, ale raczej ze względu, że rozumiem jak "powinno się w to grać". Tak jak inni
@hekktik: zależy jaki to RPG ¯\_(ツ)_/¯