Wpis z mikrobloga

@Heavenhell: Chyba teraz oddawanie starego akumulator się nie opłaca. Bo na szrocie dadzą więcej niż 30zł zwrotu kaucji w sklepie, coś znajomy mówił że dają chyba z 70zł za jakiś akumulator 60Ah. Chyba że nie chcesz się bujać z pozbyciem się starego to możesz zostawić w sklepie.
@biskup2k: Wydaje mi się że tam 45 Ah siedzi. Prostownik mało co daje, więc raczej bateria wysłużona, wolę oddać niż się je**ć o te 20 czy 30 pln... Chciałem podpytać jak to w praktyce wygląda... idę ze swoim aku, biorę z półki, idę do kasy i przy kasie zdaję? XD
Sorry za tępe pytanie, ale jeżdżę od 10 lat a nigdy nie kupowałem baterii XD
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Heavenhell: Jeszcze możesz spróbować dolać wody destylowanej, nawet jeżeli jest "bezobsługowy" to klapkę zazwyczaj da się podważyć. Ja tak uratowałem marketowe Aku z którym trzeba było spać pod kocem jak tylko temperatura poniżej zera spadała, że jeszcze 2 lata jakoś żył.
@Heavenhell: Nie musisz oddawać od razu starego. Na moim terenie to możesz zapłacić kaucje 30zł, którą oddadzą gdy przyniesiesz stary. Co do akumulatorów z marketu to sporo osób odradza, bo tam możesz kupić ponad rocznego leżaka którego nikt nie doładowywał przez ten czas. Lepiej w sklepach specjalizujących się w akumulatorach, bo oni starają się mieć świeży towar i kontrolują napięcie tego co u nich leży.
@biskup2k: Taką opinię też słyszałem od znajomych, waham się czy zdawać obecny czy nie. Siedzi tam Centra, chyba kupię nowy, zobaczę napięcie miernikiem u znajomego, najwyżej im oddam jak trafi się bubel. Dziwne, że kręci i po 3-4 obrotach zdycha. Aby okolice 5 na minusie i jest zdziwko. Raz z nim miałem przygodę bo zostawiłem na pozycjach i na 20 minut poszedłem robić zakupy, od tamtej pory kable zawsze leżą :D