Wpis z mikrobloga

#motogp W Jerez poznany kilka odpowiedzi, do tego czasu nie będziemy wiedzieć nic. A na ten moment:

+ Ducati 2021 to w dalszym ciągu petarda. Pytanie, na ile Bastianiniemu tej petardy starczy, to w końcu stary silnik. Ale do przerwy wakacyjnej może jeszcze wygrać i to nawet nie raz
+ Aprillia znów poprawiła sprzęt. Oczywiście na razie nie pozwala to na wygrywanie, ale Aleix jest bliżej
+ Honda jest zdecydowanie szybsza. I lepiej oszczędza opony, chociaż nie mieli prawa dowieźć tych softów w takim tempie do końca

0 Suzuki zupełnie bez wyrazu. Nie na tyle źle, aby powiedzieć, że na minus, ale.... Panowie, czym wy zamierzacie odrabiać gorzej spisujące się na koniec opony? Tu trzeba startować z dwóch pierwszych rzędów, inaczej cały sezon może tak wyglądać. Gdzie jest mocna strona tego motocykla?
0 KTM. Niczym Honda dwa lata temu. Binder, który cholera wie skąd jest drugi, długo nic, wlokący się gdzieś Oliveira i Tech 3 z tyłu. Brad może być poważnym zagrożeniem, ale tak jak w przypadku poprzedniej ekipy nie wiem, co jest mocną stroną tej ekipy. Może jazda na medach w początkach wyścigów?

- Yamaha. Masakra. Pierwszą dziesiątkę zawdzięczają tylko i wyłącznie błędom konkurencji. Quartararo jest zupełnie bez tempa, a Morbidelli w dodatku bez zdrowia. Będzie im ciężko wrócić
- Ducati 2022. Co oni zrobili? Awaria Millera, błąd Bagnai, do tego momentu bezjajeczny Martin i Zarco kompletnie bez wyrazu, nie wspominając o Marinim. Oczywiście, to są czerwoni, oni mają zasoby pozwalające to odrobić. Niemniej, straty mogą być istotne
  • 15
- Yamaha. Masakra. Pierwszą dziesiątkę zawdzięczają tylko i wyłącznie błędom konkurencji. Quartararo jest zupełnie bez tempa, a Morbidelli w dodatku bez zdrowia. Będzie im ciężko wrócić

- Ducati 2022. Co oni zrobili? Awaria Millera, błąd Bagnai, do tego momentu bezjajeczny Martin i Zarco kompletnie bez wyrazu, nie wspominając o Marinim. Oczywiście, to są czerwoni, oni mają zasoby pozwalające to odrobić. Niemniej, straty mogą być istotne


@BogdanBonerEgzorcysta: widziales, na paru hamowanaich, ze
@Ignite: Jak to "musi dojechać na tym co ma do końca sezonu"? Czy klienckie zespoły nie mogą rozwijać motocykla czy bardziej chodziło o to że nie mają na tyle środków i fabryczne zawsze ich prześcigną?

@BoganBonerEgzorcysta co do KTM to zastanawiam się czy Binder wyciąga 110% z motoru czy bardziej Oliveira 50%. W tymtym sezonie Binder jeździł dość równo i rzadko wypadał z pierwszej dziesiątki więc jest szansa że w tym
@BogdanBonerEgzorcysta: Może ktoś z Tech3 odpali. Sam do fantasy wziąłem Fernandesa bo liczę że pokaże się z dobrej strony. Jak nie to albo ktoś wypadnie z fabrycznej ekipy (Rins albo Miller) i będzie się chciał odbudować, albo podkupią kogoś, bo ich stać.

Inna opcja to Viniales coś #!$%@?, wyleci z Aprilii wezmą go do KTMa ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@Tiazz Myślę, że jak będą brali Acostę to