Wpis z mikrobloga

To i9 10900k ( ͡º ͜ʖ͡º)


@Kliko: tak ale to tylko pokazuje ze taktyka "wincyj rdzeniuf" w amd nie sprawdza sie w grach gdzie masa jest #!$%@? zoptymalizowana pod max kilka rdzeni a nie 256 rdzeni po 1 ghz
@Tank1991: gram tylko w Lineage 2 czyli 15 letnia grę która potrzebuje max zegara na rdzeniu - dzięki temu komp może być stary - próbowałem różnych ale teraz te gry to są hehe nie dla boomerów - czekam na BG3
@3mortis: więcej rdzeniów to dobra strategia, po prostu silnik jest kiepsko zoptymalizowany. dlatego z resztą ta gra wygląda przeciętnie a ma takie astronomiczne wymagania na pc. na konsolach nowej generacji jest lepiej ale też nie jest różowo. w trybie jakości na xboxie gra ma poniżej 30 fpsów i jest moim zdaniem niegrywalna. tryp wydajności za to daje radę i działa to dużo lepiej niż na pc

ale i tak gra wygląda
@LateNever: tak, ale bedac graczem 10 lat temu lepiej bylo miec intelowe kilka mocnych rdzeni niz amd ktore szlo w ilosc a gry nie byly na to gotowe. Stad ten mem w ogole powstal. Co z tego ze to wina tworcow skoro jako gracz chcesz pograc a nie cierpiec w imie ideii
@3mortis: Takie silniki jak w grach od from software to raczej niechlubne wyjątki. Gry powstają na UE3-5, na frosbite'ach i tak dalej które lepiej radzą sobie z wielordzeniowością.

Tu masz podobny przypadek jak z falloutami od bethesdy - robienie gier na tych samym silniku przez nie wiem 10 lat, wiadomo że kończy się to kaszaną i problemami technicznymi.