Wpis z mikrobloga

Mam problem. Pacjent to Audi a4 b7 1.9tdi. W tym tygodniu podczas jazdy wyskoczył komunikat na fisie kolorem czerwonym "Brakes", oraz 3 sygnały dźwiękowe, po czym błąd znikał. W późniejszym czasie ten błąd zaczął wyskakiwać już częściej, co jakiś czas. Poziom płynu hamulcowego był poniżej tej "kreski" na zbiorniku. Dolałem płyn i po trasie 5km błąd nie wyskakiwał. Gdy auto stoi, po przekręceniu na zapłon i kliknięciu "Check" na desce pojawiają się 3 błędy: Brakes, Coolant, Oil pressure. Zaznaczam, że poziom płynu chłodniczego, oraz poziom oleju jest w normie. Niedawno był wymieniany olej, rozrząd wraz z filtrami.

Gdzieś przeczytałem w internecie, że może być to wina padającego akumulatora. Gdy to czytałem nie wiedziałem, że są jeszcze 2 dodatkowe błędy. Zaznaczam, że podczas jazdy po dolaniu płynu nie było żadnego błędu. Błędy pojawiają się po wciśnięciu "Check". Komputer nie pokazuje błędów.

#mechanikasamochodowa #samochody #audi
  • 4
@NatecPL: błędy z kabla skasować . To nie jest tak , że klocki się kończą i wciągnęło płynu że zbiorniczka ?
To że dodałeś go nie jest błędem . Trzeba by było ściągnąć koła i przez otwór rewizacyjnym w zacisku , sprawdzić stan klocka . Czujnik jest na klocku wewnętrznym w lewym przednim kole .
@NatecPL: no to trzeba miernik w rękę wsiąść . Sprawdzić ładowanie , ładowanie z pominięciem kabla, spadek napięcia przy rozruchu , Pobór prądu w spoczynku . Poprawić główną masę tą co na akumulator idzie . Wiem , że ten kabel ma kilka punktów masowych .

Coś mi świta , że te te trzy czujniki mają masę współpracy wspólną . I kiedyś komuś poprawiałem połączenie z tym punktem masowym , ale to
@NatecPL: do sprawdzenia 2 połączenia masowe na podszybiu , pod schowkiem pasażera oraz pod słupkiem a po stronie pasażera . Wszystkie 3 czujniki tam mają punkty masowe wspólne .

Za pytam o oczywistość. Woda na podszybiu nie stoi ?
Odpływy drożne ?