Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mirki IT,

Czy wy rowniez mieliscie problem ze zbyt duza iloscia interesujacych was rzeczy w swiecie IT?
Jestem studentem pierwszego roku Inzynierii Oprogramowania czyli klepacz kodu. Oczywiscie na studiach ucza nas wielu innych rzeczy i mam ten problem ze wszystko wydaje sie byc interesujace i chcialbym nauczyc sie wszystkiego co jest oczywiscie niemozliwe.

Jak juz wspomnialem jestem na inz. oprogramowania wiec docelowym zawodem bedzie klepanie JavaScriptu lub Javy (tak wybralem).

Lecz na studiach oczywiscie przewijaja sie rzeczy jak:
Podstawy sieci - te wszystkie protokoly, to jak sie odbywa komunikacja itp. - mega interesujace. A to dopiero wierzcholek gory lodowej. Przeciez sa cale sekcje bezpieczenstwa, wchodzi DevNet, CCNA, CCNP, Pentestowanie etc. etc. Jestem zapisany przez uczelnie do akademii CISCO na podstawy CCNA i juz oczywiscie zlapalem zajawke na uczenie sie tego ale przeciez to nie jest moj docelowy zawod a nawet kierunek nauczania.

Cloud (Azure/AWS). I znowu to samo. Mega interesujace. Caly cloud computing / cloud engineering, sprawienie ze to wszystko dziala, stawianie serwisow w chmurze etc. etc. I znowu zlapalem zajawke na uczenie sie tego i robienie kursow Azura / AWS i wszystkiego co mozliwe xD I kolejny raz - przeciez to nie moj docelowy zawod.

Bazy danych - generalnie ta sama historia xD

I tak z kazdym tematem IT xD

Czy mieliscie podobne problemy? Bo zamiast sie skupic na uczeniu sie JS jestem rozpraszany przez kazda technologie i boje sie ze skoncze posrodku niczego i w niczym sie nie wyspecjalizuje.

#it #javascript #informatyka #cloudcomputing #studia

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #620e083a03e024030c9e9204
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: LeVentLeCri
Roczny koszt utrzymania Anonimowych Mirko Wyznań wynosi 235zł. Wesprzyj projekt
  • 8