Wpis z mikrobloga

zwykle pracę techniczne są w nocy i weekend do 7-8 to nic niezwykłego


@umtali: właśnie nie jest to zwykła, normalna sytuacja, ostatnimi czasy tzw. planowane przerwy techniczne bankowości online są coraz częstsze, a jako, że siedzę w temacie, wiem że większości z nich można uniknąć i przeprowadzić wdrożenie bez przerwy w dostępności usług.
Tematem downtime usług bankowych zajął się Rzecznik Finansowy i KNF i wiem, że co do niektórych banków mieli
@voot: napisz na priv, chętnie porównam to ze swoimi doświadczeniami z większością banków w PL i zobaczę czy faktycznie te co do których KNF się przyczepił a moim odczuciu też robią zbyt często przerwy :))
@kuta_senator: właśnie nie wiem czy mogę Ci to napisać, w poprzednim komentarzu napisałem to co wiem, że jest publicznie dostępne w mediach, a to co wiem z racji wykonywanego zawodu powinno zostać tajemnicą :)

Powtórzę, tylko, że większość wdrożeń, można śmiało przeprowadzić online, wymaga to jednak większego zaangażowania i zaktualizowania procedur oraz mechanizmów.
Popatrz, że giganci branży IT wdrażają zmiany cały czas, gdzieś oglądałem jakieś wystąpienie pracownika Netflix, który mówił, że