Wpis z mikrobloga

Halo PGNiG! Jesteście w ostatnim czasie mistrzem psucia wszystkiego czego się dotkniecie w zakresie obsługi klienta.

Wystawiacie faktury szacunkowe mimo iż klient podał w terminie przez panel eBOK prawidłowy odczyt gazu. Odczyt ten po dzień dzisiejszy ma status oczekujący.

W kolejnym miesiącu, blokujecie możliwość wprowadzenia odczytu gazu w eBOKu. System zwraca komunikat o konieczności posiadania taryfy 12T mimo, że od lat z takiej korzystam. I co w związku z tym robicie? Oczywiście wystawiacie po raz kolejny fakturę szacunkową.

Obsługę klienta via e-mail macie na żenująco niskim poziomie. Nawet nikt nie raczy się podpisać imieniem i nazwiskiem. Pewnie to po prostu bot-responder, a ja jak dureń oczekuję rozwiązania problemu, które PGNiG samo stworzyło.

Czy Wam tam sufit na głowy spadł?

@PGNiG_ObrotDetaliczny

#pgnig
  • 2
@bet730: U mnie to samo.

W listopadzie zgłaszam chęć zmiany taryfy ma 12T

Dostaje maila ze będzie od 1 grudnia

Taryfa zostaje zmieniona po moim mailu dopiero początkiem stycznia.

Podaję odczyt w eBOK. Dziękują za podanie odczytu w danym okresie. Za kilka dni odczyt odrzucony.

Wystawiają fv prognozę płatna do końca stycznia
Muszę zapłacić.

2 lutego podaję kolejny odczyt. Jest postęp bo nie odrzucili ale faktury nadal nie ma.

A ostatni
@WstretnyOwsik: ja im faktur szacunkowych nie opłaciłem. Zgłosiłem problem wraz z żądaniem wystawienia poprawnych faktur, a to, że oni mają kłopot z reagowaniem - ich sprawa. Wszystko ze swojej strony dokumentuję. Tą ich modernizację eBOKa naprawdę przeprowadzają amatorzy :)