Aktywne Wpisy
wfyokyga +133
Okazało się, że dam radę przejść parę metrów bez kul. Coś się naprawiło, nie potrafię tego wytłumaczyć xD Oczywiście kuleje, inaczej nie da rady. No ale teraz mogę sobie coś przynieść, bo ręce wolne. W sumie zajebiste to było uczucie, taka wolność, duma i coś jeszcze, nie wiem. Nie będę odpowiadać na żadne pytania, piszę bo chciałem się pochwalić moim sukcesem hehexd Szkoda że w głowie dalej burdel, widocznie nie można mieć
PodniebnyMurzyn +139
W nocy sobie śpię śpię śpię
A w dzień sobie chodzę chodzę
A w dzień sobie chodzę chodzę
Mirki pracuję na umowie o pracę, od kilku lat zarabiam w tej chwili ok. 25 000 - 28 000 netto (pozyskiwanie klientów w branży produkcyjnej). Boli mnie jak cholera opodatkowanie, jak widzę, że kosztem dla firmy jestem o ponad 20 000 większym od mojej wypłaty netto. Jednak mam szefa, który boi się, że na JDG zacznę świadczyć usługi konkurencji i straci nade mną "kontrolę". Druga sprawa - nawet jak go przekonam, to zdaje się oficjalnie nie mogę świadczyć usług byłemu pracodawcy, jest coś takiego, prawda? Trzy - ile realnie jestem w stanie zyskać? #praca #podatki #jdg #nowylad
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #61fa9efa99f26e000a5d7344
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: karmelkowa
Przekaż darowiznę
Komentarz usunięty przez autora
@AnonimoweMirkoWyznania:
zieeeew
jakbyś zarabiał podobne kwoty to udalbyś się ze swoim problemem na konsultacje do prawnika / księgowej a nie pisał bajty z anonima na portalu ze śmiesznymi obrazkami
@JesusOfSuburbia: dzięki
@kocot: Niepowiązane. Pracowałem wcześniej poza krajem, łyknąłem języka, lekko poznałem branżę.
@msgdn: Dziękuję za rzeczową odpowiedź.
Ten komentarz został dodany przez osobę
Zaakceptował: sokytsinolop