Wpis z mikrobloga

Anony, jaką ja mam bekę z ludzi którzy są w stanie zapłacić ponad 40k za a4 b8 z 2010 ze śmieciowym 2.0 TFSI.

No nie mogę. Pojawia się na youtube recenzja otomoto, albo na jakimś auto świecie artykuł o tym że silniki TFSI nie są takie złe bo przeszły "test długodystansowy 200 tys. km" i się nie rozsypały, co za osiągnięcie xD
A tak poza tym żeby przestał brać olej to "wyStArCzY wYmieNiĆ tŁoKi i silnik jest bezproblemowy". No rzeczywiście wymiana tłoków to czynność eksploatacyjna bulwo xD
Jakie są komentarze pod tymi artykułami?

- szanuję, zajebisty silnik!
- jbc francuzy
- vag robi porządne silniki, nie ma innych koncernów które kierują się zasadami…

C o ?
Na bank koncern który wypuścił silnik palący litr oleju na 1000, kasował chore pieniądze za serwis, zmuszał klientów do naprawy poza gwarancją albo jest winny afery dieselgate ma mega zasady.
Już pomijam fakt że niezawodność 1.8T i uga buga 1.9 TDI to jest jakaś wyssana z hemoroida bzdura, po prostu są bardzo przyjazne w naprawie ze względu na prostą konstrukcję.

Co ci zaoferuje 2.0 TFSI 2. generacji? Cienkie pierścienie z plasteliny, bardzo utrudnioną instalację LPG wręcz nieopłacalną, trwałość erekcji emeryta, ale Sebixy jak te małpy i tak się na to rzucają.
A co takie F4Rt z Renault? Żeliwnego sqrwysyna trzaskającego 500 tys. lekkim pierdnięciem, łatwe 300 koni na LPG, a jedyne co się tam może zesrać to turbo i dwumas.

Jak Renault wypuściło mierne silniki dCi to opinia publiczna popsuła ceny nawet następnej dobrej generacji bo "nIe kuPuJe się auT Na F :~~D".
VAG wypuścił całą serię gównianych silników TFSI i TDI z lat 2005-2012, a opinia o niemieckiej niezawodności wciąż króluje.

To skąd się wobec tego bierze reakcja społeczeństwa? Skąd ten podziw w stosunku do niemieckiego koncernu, który jak tylko #!$%@? Ci się silnik, odbierze Ci wszystko co masz, zniszczy psychę i jakby mogli to by Ci naharali do ust?

Otóż jest to #syndromsztokholmski reakcja uległego #januszalfa #beta #cuckold na stereotypy o niemieckiej niezawodności. O tak!
Ogólnie #patologiavagowska do utylizacji, a kto się nie zgadza ma obrożę na karku.

Przeróbka pasty o gangsterach autora @Miguel_Zacierka

#motoryzacja #pasta #samochody #heheszki
  • 9
  • Odpowiedz
@DDejwiD: po prostu takie filmy oglądają głównie fani danej marki i się tworzą kółka wzajemnej adoracji. Takie zjawisko występuje również na YT pod muzyką.

Niezbyt lubię niemiecką motoryzację, jednak auta francuskie w przeszłości miały porządne wtopy. Utrwaliła się także opinia o rzekomo udziwnionym i trudnym serwisowaniu aut na F, co wykorzystuje m.in. łysy z M4K.

  • Odpowiedz
@DDejwiD: u coobcia gość mówił że naprawa wad silnika 2.0tsi to 7 000zł jak ktoś chce pojeździć dłużej to wyda te 7000+ rozrząd i ma auto o osiągach nowego samochodu bo dużo więcej koni nie generują.Za 30-50tys. zł
Każde auto ma jakieś mankamenty japońce gniją, amerykańskie palą, niemieckie są nijakie i palą olej xD
  • Odpowiedz
@Kick_Ass: ja mam 1.9 tdi PD AVF i sobie chwalę, ale pasta dotyczy tego gównianego okresu vaga.
Mam po prostu bekę jak znajomi znajomych to kupują bez rozeznania tylko kierują się dobrą opinią starych VW, kupując totalną padakę na kołach, a potem płacząc że są parę tysi w dupę.
  • Odpowiedz
Jak Renault wypuściło mierne silniki dCi to opinia publiczna popsuła ceny nawet następnej dobrej generacji bo "nIe kuPuJe się auT Na F :~~D".

VAG wypuścił całą serię gównianych silników TFSI i TDI z lat 2005-2012, a opinia o niemieckiej niezawodności wciąż króluje.

@DDejwiD: własnie potwierdziłeś, ze to nieprawda. Wadliwe silniki były w 2008-2012 roku, a wykopki mają spazmy na całe TFSI, bo bardzo popsuło im to renomę.

Skąd ten podziw
  • Odpowiedz
@SpokojnyPan:

bo paradoksalnie, czy ci się podoba czy nie, to te motory po wymianie tłoków są nie do zajechania i generują bardzo dużo bonusów mocowych

Owszem po remoncie za 7000+ zł są, ale to już jest zmodyfikowany silnik, a pierścienie w seryjnym gen. 2 były nieśmiesznym żartem. Nikt mi nie wmówi że modyfikowanie fundamentalnej konstrukcji jest w porządku.

własnie potwierdziłeś, ze to nieprawda. Wadliwe silniki były w 2008-2012 roku, a wykopki mają spazmy na całe TFSI, bo bardzo popsuło im
  • Odpowiedz