@Prychacz: @sheridan97 Panie, ile będzie kupione ( ͡°( ͡°͜ʖ( ͡°͜ʖ͡°)ʖ͡°) ͡°) Na razie priorytet miały racje. Co łączy te 3 pojazdy? Wszystkie zrobione pod mobilność, na T-150 i ARL-u V39, a jakże - ostrogi. Oba jeździły bardzo topornie, teraz francuz zasuwa jak medzik.
@gracjan-rozenek: Nie mów takich herezji bo cie zadziobią ( ͡°͜ʖ͡°) @Najmilszy_Maf1oso @Bioenergoterapeuta Ostrogi są bardzo przydatnym modułem, nie dziwi, że większość tego nie zauważa, bo ludzie nie myślą i grają według obowiązującej mety. Meta się zmieni, to oni też będą uważać inaczej. Też będą przekonywać, że każda inna konfiguracja to niegodny występek. Oczywiście argumentów brak, ale nie jest to jakimkolwiek zaskoczeniem.
@IdillaMZ: Co dają ci ostrogi czego nie daje ci turbo? Zysk jaki możesz otrzymać w przypadku innych modułów jest dużo większy. Sens tego modułu jest tylko w jakiś dziwnych troll zestawach pod ramowanie ¯\_(ツ)_/¯
@Najmilszy_Maf1oso: Wejdź sobie tanks.gg i przeanalizuj. Ja do swoich wniosków doszedłem po analizie danych i testach. Mobilność nie sprowadza się do mocy silnika i prędkości maksmalnych. Wiele pojazdów ma wystarczającą moc, ale ma bardzo słabe opory gruntu, co efektywnie nie pozwala z tej mocy i prędkości skorzystać. Do tego obrót pojazdu - to też bardzo ważny czynnik składających się na mobilność. Jeżeli coś jeździe jak wanna, to nie wystarczy ci
@Najmilszy_Maf1oso: Ludzie mają dużo do powiedzenia, a na końcu tak jak kolega @Bioenergoterapeuta nie wiedzą elementarnych rzeczy np. że mechanizm obrotu jest słabszym stabilizatorem.
@Najmilszy_Maf1oso: Zysk z nich jest wyższy niż z turbo na czołgach które mają mocne silniki i dobry wskaźnik koni na tonę, ale okropne opory dla gruntu. Zbyt wielu ich nie ma, a przykładem może być choćby Ob 274.
Na ogół turbo lepsze, chyba że trafisz właśnie na takiego rodzynka.
@mnik1: A do tego jeszcze kran, is7 i emil2, na tym lista chyba się kończy. Przy czym ten zysk jest na płaskim, bo pod górkę i z górki turbo daje na nich więcej. To nie wynika z gołej analizy cyferek, sprawdzałem to z ludźmi na treningowkach. Najlepsze combo daje turbo + ostrogi gdy chcesz dojechać naprawdę bardzo szybko w jakieś konkretne miejsce. Jedyne zastosowania jakie widzę dla takich configow to rankedy
@Bioenergoterapeuta: Jup, to mega wyspecjalizowany moduł - a jeżeli człowiek się zastanawia czy lepsze turbo czy ostrogi, to turbo is the way w jakichś 99,9% przypadków.
#wot
@Najmilszy_Maf1oso @Bioenergoterapeuta Ostrogi są bardzo przydatnym modułem, nie dziwi, że większość tego nie zauważa, bo ludzie nie myślą i grają według obowiązującej mety. Meta się zmieni, to oni też będą uważać inaczej. Też będą przekonywać, że każda inna konfiguracja to niegodny występek. Oczywiście argumentów brak, ale nie jest to jakimkolwiek zaskoczeniem.
@Najmilszy_Maf1oso: Zysk z nich jest wyższy niż z turbo na czołgach które mają mocne silniki i dobry wskaźnik koni na tonę, ale okropne opory dla gruntu. Zbyt wielu ich nie ma, a przykładem może być choćby Ob 274.
Na ogół turbo lepsze, chyba że trafisz właśnie na takiego rodzynka.