Wpis z mikrobloga

Dobry,

Pacjent to Opel Corsa D, 2008, 90koni 1,3 CDTi bez DFPu (fabrycznie).

Auto odpala ale ma problem z wejściem na 1000 obrotów, nie ma mowy o ruszeniu - waha się w okolicy 600-700 i gaśnie. Odpala od strzała, bak pełny.

Zaczęło się od próby odpalenia na oparach. Laweta, wymiana filtru paliwa, jeździć obserwować. No i po tygodniu w zasadzie bez problemów znów to samo. Tym razem za którymś razem na wciśniętym gazie zaskoczyła i pojechała normalnie. Po zgaszeniu każda kolejna próba - odpala od strzała i bardzo powoli wchodzi na 1500obrotów a potem normalnie działa.

Ktoś coś? Płacę piwem.

#opel #mechanikasamochodowa #diesel #samochody
  • 8
  • Odpowiedz
silniczek krokowy?


@Haszaks: Tylko, że obroty nie falują. W ogóle nie wchodzi na 1000 - Po wymianie filtru paliwa jak się go pogazuje to w końcu wchodzi. Ale wcześniej auto w ogóle nie reagowało na gaz.
  • Odpowiedz
kolektor dolotowy trzeba zrzucić wraz z egrem i tą chorą chlodniczką spalin i wyczyscic i wtedy sprawdzić .


@trzaichlac69: Czyli warsztat ( ͡° ʖ̯ ͡°)

zacięty EGR w otwartej pozycji. Zaślep kawałkiem blaszki np z puszki żeby potwierdzić


@Jemigrant: Jesteś w stanie mi wyjaśnić gdzie mam wepchnąć blaszkę? Bo bo co patrzę na jakieś filmy to pół auta trzeba rozebrać, żeby się dostać do tego.

1.9
  • Odpowiedz