Wpis z mikrobloga

@iErdo: Już nieopłacalne. Gdyby leciały oglądane przez wszystkich pojedyncze hity na ogólnodostępnych kanałach jak kiedyś to pewnie producenci słodyczy by się zdecydowali. Teraz każdy ogląda coś innego. Z drugiej strony dobrze, bo słodyczy się mniej zje ;)
  • Odpowiedz
@iErdo: Też się nad tym zastanawiałem i wydaje mi się, że jednak dzisiejsze dzieciaki miały by to w dupie. Dla nas wychowywanych w latach 90 czy na początku XXI wieku takie kolorowe tazo to było coś niesamowitego. Każdy to zbierał i każdy się tym jarał. Po prostu czas na to już niestety minął.
  • Odpowiedz
@iErdo: Sam chciałbym żeby się to ponownie działo. Ale dziś marki nie mają w tym interesu bo ludzie i tak kupują. Ja pamiętam jak kiedyś legitnie w chipsach hajs można było znaleźć.
  • Odpowiedz