Wpis z mikrobloga

@Stitch no nie do końca ma 7 miejsc, do bagażnika wsadzisz tylko dzieci albo karły a do multipli wsadzisz 6 chłopów i nie będą szurali głowami o dach.

@toldi_84 mój starszy kupił multiple w 2001 z salonu i tak po prawdzie to przez jakieś 8lat każdy miał w dupie wygląd tego samochodu, dopiero jak staniały to było: "hehe Multipla".
  • Odpowiedz
@grzesiu_id: Znalezienie go na drodze graniczy z cudem bo w Polsce sprzedał się w zawrotnej liczbie 4 tys sztuk (w latach 99-03), w innych krajach Europejskich (z wyłączeniem Włoch bo sprzedaż tam była dwukrotnie większa niż we wszystkich innych krajach Europejskich razem wziętych) nie było wcale lepiej.
Nieco lepiej sprzedawała się poliftowa wersja która nie wyróżniała się z tłumu, przez co nie zwracasz na nie uwagi, bo uwierz ale gdy jedziesz samochodem, to jadącą z naprzeciwka poliftową Multiplę nie odróżnisz od takich aut jak chociażby Touran, który swoją drogą też jest rzadkością, bo to podobne lata i ten sam segment. Tyle że to nadal całkowita nisza.
Auta rodzinne czy po prostu większe, 20 lat temu nie cieszyły się zbyt dużą popularnością, były ale raczej w formie ciekawostki. Nawet taka konstrukcja jak Sharan nie była wysoce popularna (w porównaniu do tego ile sedanów, kombiaków i hatchbaków się sprzedawało).
Co do silników, jak na tamte lata nie były wcale takie słabe. 100-120 KM z dość wysokim momentem obrotowym jaki oferował JTD wystarczało do napędzania tego auta.

Ba, Multipla w 2000 roku zdobyła więcej nagród niż jakikolwiek inny samochód, chociaż European Car of The Year przegrała z
  • Odpowiedz
  • 0
@hadrian3 Hadrian jakos bez problemu dorosle osoby siedzialy w 3cim rzędzie z ja tez tam jechalem. fotele są pełnowymiarowe, a drugi rząd przesuwny ;)
  • Odpowiedz