Wpis z mikrobloga

Mirki i Mirabelki, polecicie może jakiś niedrogi sprawdzony kapsułkowy #ekspresdokawy dla Żony? Totalnie jestem zielony w temacie, kawę pijam jedynie w weekendy, ale małżowina marzy o codziennej szybkiej i bezproblemowej porannej kawce przed pracą bo ma już dość zabawy z czajnikiem na gazie. Dla małżowiny priorytetem są mleczne kawy najlepiej z pianką, lubi też czasem pokombinować ze smakowymi. I to w zasadzie tyle wymagań.

#ekspres #kawa #kiciochpyta #pytaniedoeksperta
  • 11
  • Odpowiedz
bezproblemowej porannej kawce przed pracą bo ma już dość zabawy z czajnikiem na gazie.


@southlander: xD
Nie wiem jak te na kapsulki ale taki zwykly ekspres to dopiero jest zabawa. Przychodzę rano i chcę kawę.
Wody brakuje, dolej.
Ok.
To teraz opróżnij pojemnik na skropliny
Ok.
Jeszcze nasyp kawy bo sie konczy.
Ok.
#!$%@?, odkamienianie pilnie konieczne. (zajmuje w #!$%@? czasu)
Ok.
No to jeszcze czyszczenie pilnie konieczne ( ͡°
  • Odpowiedz
@southlander: Kapsułki są drogie i mało ekologiczne. Lepiej kupić jakiś prosty ekspres z młynkiem. Możesz używać dowolnej kawy jaką sobie wymyślisz. Obsługa w stylu odkamienianie i czyszczenie robi się praktycznie sama. Ja, ze względu ma małą szerokość (20cm) wybrałem Meliita Caffeo Solo. Prosty w użyciu i wytrzymały. Jest wersja ze spieniaczem mleka: https://www.youtube.com/watch?v=sdcB2KgHG3M Pamiętaj, im mniej bajerów, tym mniej rzeczy może się popsuć.
  • Odpowiedz
@southlander: Idź po prostu do sklepu i kup jakikolwiek kapsułkowy, one w zasadzie niczym się od siebie nie różnią.
Wybierz taki, który ma większy wybór kapsułek (oryginalnych lub zamienników)
  • Odpowiedz