Aktywne Wpisy
abuk123 +29
#przegryw chuop tagowy typu tank. Zero offa, ale sporo deffa dla jego. Pamiętam jak kiedyś w szkole jakiś oski dynamiczny lecz dość wątły #!$%@?ł mi dla żarów z pięści w bark to sobie nadgarstek chyba uszkodził, co prawda potem dostałem lepe w potylice z drugiej ręki w ramach zemsty, ale grymas bólu na jego twarzy pamiętam do dziś heh
szzzzzz +61
Do tej pory myślałem, że jeśli ktoś odniósł sukces na YT to moze go multiplikować i pomagać innym, ale przykłady kanałów drugich połówek Radka z #polimaty i Arleny z #pocudzemu pokazują, że to nieprawda.
https://youtube.com/c/NataszaKotarska
https://youtube.com/c/Zpr%C4%85dem
#przemysleniazdupy #polskiyoutube
Mogą na tym zyskać nawet obecne kanały i dobrze na tym wychodzą kanały urbexowe, które nagrywają filmy w miejscach gdzie było dane wydarzenie + opowiadają historię przez co główna tematyka (odwiedzanie opuszczonych miejsc) nie jest nudna.
Kolejnym widocznym trendem jest commentary i pociąg tutaj zaczyna odjeżdżać ale można jeszcze do niego wskoczyć bo zrobiła się moda na komentowania bieżących wydarzeń + ludzie chcą sobie wyrobić zdanie na podstawie innej osoby. Dlaczego pojawił się taki trend? A no dlatego, że dużo się dzieje wokół niektórych osób i ludzie chcą mieć skondensowane informacje bo nie mają czasu i umiejętności lub chęci długiego zgłębiania jakiejś dramy.
Jakość wsparcie i doświadczenie w dalszym ciągu nie ma największego udziału w sukcesie i na pierwszym miejscu jest temat/content i później montaż, charyzma i jakość. Promowanie osoby dużo nie da nawet jak stoi za tym znane nazwisko bo film sam musi się bronić. Może to zadziałać jako pewnego rodzaju boost na sam początek ale jak ktoś nie interesuje się niszowym tematem, to nie będzie
tv gry: filmy- ciekawostki które tyczą się każdego gracza, zapowiedzi lub podsumowanie danego roku (gracze szukają informacji w pigułce), sztuczki, które bazują na ludzkiej ciekawości. Rynek gier jest ogromny, a nie niszowy i wystarczy przyciągnąć widza ciekawą miniaturą oraz tytułem.
W tym temacie na niższy plan zszedł gaming w grupie odbiorców od 15 w górę a powodów jest tu kilka np. to, że teraz każdy może grać w popularne gry i woli robić to niż oglądać drugą osobę jak gra, gry są łatwiejsze i nie trzeba szukać pomocy, starsi widzowie nie mają tyle czasu na oglądanie długich materiałów i oglądają krótsze, lecz ilościowo więcej co i tak przekłada się na poświęcenie tego samego czasu ale już na wiele różnych treści, których jest coraz więcej i trzeba je filtrować. W dalszym ciągu w gamingowym trendzie są i będą materiały ciekawostki/poradniki związane z nowymi i popularnymi grami.
Sci fun nagrywa nieregularnie i każdy film jest pewnego rodzaju wydarzeniem, tutaj ludzie klikają z nastawieniem, że skoro długo nie nagrywał to musiał wrzucić coś dobrego + tytuł wydaje się interesujący i miniaturki minimalistyczne. Kanały naukowe zrobione w odpowiedni sposób zawsze będą się sprzedawać bo wykorzystują