Aktywne Wpisy
o__0 +12
Poruszasz się drogą z pierwszeństwem łamanym. Czy w takiej sytuacji włączasz kierunkowskaz?
Często w takiej sytuacji słyszę "po co kierunkowskaz, jedziesz z pierwszeństwem" i pasażerowie zachowują się jakbym im kota przejechał ¯\(ツ)/¯
#prawojazdy
Często w takiej sytuacji słyszę "po co kierunkowskaz, jedziesz z pierwszeństwem" i pasażerowie zachowują się jakbym im kota przejechał ¯\(ツ)/¯
#prawojazdy
Czy w takiej sytuacji włączasz kierunkowskaz?
- Tak 93.8% (3546)
- Nie 6.2% (233)
alberto81 +24
Z ubijacza bogów nie zostało nic. Z brutalności wcześniejszych odsłon został dosłownie ułamek. Rozumiem zmiany, formuła się już wyczerpała i było to widać we Wstąpieniu (choć wg mnie była to solidna część) ale nie spodziewałem się klona Soulsów i to dość miernego. Przeciwnicy są na dłuższą metę irytujący, non stop czymś strzelają, spawnują się za plecami lub na skalnych półkach i strzelają/rzucają jakimś gównem. Wielu ma moc wiecznego leczenia się, które trzeba im przerywać co może prowadzić do wiecznej pętli- leczą się, rzucasz w nich toporem, znowu próbują się leczyć, znowu rzucasz toporem i tak do usranej ich śmierci. Hitboxy to też w ogóle hit- Arteus potrafi strzelać przez ściany, Kratos nie ma żadnych immunity frames i może być ściągnięty podczas korzystania z ataków runicznych lub podczas rolki, a taki przeciwnik jak się leczy to jeśli w niego nie rzucimy toporem, to będzie na nasze ataki nie reagował. Przeciwnik podbity do góry lewituje jakby Kratos wyłączył mu grawitację i jeśli atakujemy, to nigdy nie upadnie XD Jak dla mnie system walki jest najgorszy z całej serii.
#gry #godofwar
Ze zwiedzaniem się zgodzę, mogłoby być tego mniej
@ciemny_kolor: zgadzam się, różnorodność postaci i bosów też kuleje, ale poza tym gra zajebista.
@ciemny_kolor: to sie nazywa "juggle" i jest elementem wielu slasherow xd widac jakie pojecie ehh
akurat poprzednie gowy byly mega prostackie pod wzgledem modelu walki i sprowadzaly sie do spamowania kwadratem