Wpis z mikrobloga

Mirki z #ing
Też wam przelewy elixir express utknęły w eterze? niby mają ogólny błąd. Wypłata w p---u zniknęła, oni nie potrafią zrobić ticketa którego byliby w stanie przeprocesować w czasie krótszym niż miesiąc...
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Daronk: Faktycznie, były dzisiaj kłopoty z realizacją przelewów natychmiastowych realizowanych systemem BlueCash. Kłopot był po stronie dostawcy. Jeśli miałeś założoną blokadę z tytułu tego przelewu, powinieneś mieć ją ściągniętą. W tej sytuacji przelew powinieneś wysłać raz jeszcze. Najlepiej jak skontaktujesz się z naszą całodobową infolinią 32 357 00 69 lub na czacie w Moim ING. Wtedy sprawdzimy jak wygląda sytuacja na Twoim koncie.
  • Odpowiedz
@ING_Bank_Slaski macie coraz więcej problemów. Jak nie problemy z załatwianiem spraw w placówkach, to co chwila jakieś awarie.

Może warto, byście w takim przypadku mieli jakiś system, który robi to samodzielnie, zamiast zmuszać klientów do kontaktu z wami i czekania nie wiadomo ile czasu na rozwiązanie sprawy?

Skąd tak nagły spadek jakości ING? Przez tyle czasu nie było z wami żadnych poważnych problemów
  • Odpowiedz
@MrPickles: Kłopot z realizacją przelewów ekspresowych nie był po naszej stronie. Trudności były po stronie dostawcy. Prośba o kontakt na czacie czy z infolinią jest czasem potrzebna, zwłaszcza jeśli dotyczy np. sprawdzenia danych o koncie. W tym miejscu nie możemy sprawdzić, czy przelew jest zaksięgowany na koncie, czy jest blokada lub została ona ściągnięta.
  • Odpowiedz