Aktywne Wpisy
Od jakiegoś czasu siedzę na grupce Samotni po 30+ i doskonale widać na niej jak bardzo trudne i smutne jest życie slavcelowskie chłopskie #przegrywpo30tce
Chłopy slavcele zakolaki potrafią mieć 0 lajków i komentarzy......
#przegryw
Chłopy slavcele zakolaki potrafią mieć 0 lajków i komentarzy......
#przegryw
Amelciakowa +6
Małe chwale się, byłem odpowiedzialny za świecenie w nowym Pracuju.
Jaram się, bo to mój pierwszy (no dobra drugi) projekt w Maya i pierwszy w Redshift.
Niestety firma Pracuj.pl wrzucił jakąś strasznie ciemną wersję i sporo fajnych detali zaginęło na zawsze :(
ps. mały teaser - niebawem wrzucę mikro konkursik na mirko.
#vfxnews #grafika3d #grafikakomputerowa #redshift #maya #autodesk #maxon
@jezanaszpan: Wizualny?
1 koleżanka od postaci, 1 kolega od lookdevu (pojazd i las), 1 kolega od włosia postaci i ja od świecenia/renderowania :)
czyli 4 osoby od 3D.
+ 2 osoby od compositingu i 1 od korekcji koloru.
Nawet na tym teaserku widać że światło, design i animacja robi w #!$%@? robote, aż trudno uwierzyć że 4 osoby od 3d, przy czym jestem pewnie tylko grooming. 0:04-0:10 wygląda jak bajka w kinie, #!$%@?.
Każdy po trochu animuje czy postacie to koleżanka tylko? No i ona tak od lookdevu postaci, przez stworzenie do zanimowania?
Redshift op?
KAŻDY silnik ma swoje wady i zalety. Tyle powiem.
Komentarz usunięty przez autora
@Wibrujacycymbalek: Televisor Studio
@PeterGosling: Ciezko mi ocenic, bo produkcja nie zajmuje sie od 4 lat wiec troche mi stawki odjechaly pewnie, no ale to koszt dobrego auta lub mieszkania.
Obstawialbym cos w przedziale 150-250k?
Pytanka:
1.Ile czasu zajęła Ci Twoja działka? (jak długo pracowałeś nad oświetelniem)
2.Jak długo powstawała cała animacja?
3.Ile renderował się mniej więcej jeden frame nocnej sceny? I kto zajmował się render mangamentem. Jestem ciekaw jak wygląda proces w takim mini zespole.
4.W jakim sofcie pracujesz na co dzień jeśli Mayka to pierwszy/drugi raz? Jak ją oceniasz?
Dzięki!
Ciężko mi oszacować, bo miałem dwa inne projekty w międzyczasie, na dodatek potrafiłem ustawić np 3 ujęcia na dzień, ale później trwały poprawki. Obstawiałbym z 2 dni na ujęcie?
Dosyć długo, koncepcja sama, postacie i animatik powstawał wieki, bo było dużo zmian i sugestii.
Samo modelowanie, animacje, teksturki, oświetlonko, render, compo może z 2
Przesiadka z C4D na Maykę chyba nie może procesem przyjemnym :D
@Wakacje_na_Trisolaris: Komp był taki se, bo 2080 Ti 1x, ramu 64gb a procek nie pamiętam. No raczej taki w porządku, ale dupy nie rwie.
No to ja [pic rel] przez 80% czasu w tym projekcie.
@Wakacje_na_Trisolaris: A na to nie odpowiedziałem - ogólnie ma swoje wady i zalety. Taki giga ciężki kombajn. Niestety pisana przez pra-ludzi i już chyba sami developerzy nie wiedzą co się w kodzie kryje i co chwile człowiek natrafia na jakiś dziwne problemy nieznane w żadnym innym nowszym sofcie.