Aktywne Wpisy
Ytarka +855
SecretAngel +45
Byłam w weekend na weselu u rodziny z Podlasia. Nigdy ich nie widziałam na oczy a moja mama ostatni raz widziała siostrę i te szczęść rodziny jakieś 25 lat temu. Dodam że moja mama i ja mamy stabilną sytuację finansową i żyjemy względnie powyżej minimum ale z tym się nie obnosimy i nie traktujemy ludzi gorzej przez pryzmat zarobków i życia.
Dzień pierwszy piątek:
Dotarłyśmy koło godziny 14 do domu ciotki. Przyjechałyśmy
Dzień pierwszy piątek:
Dotarłyśmy koło godziny 14 do domu ciotki. Przyjechałyśmy
10 grudnia mailowo wysyłam reklamację z tytułu rękojmi, wysyłam zdjęcia i żądam wymiany towaru na nowy.
13 grudnia otrzymuję maila zwrotnego, że reklamacja została przekazana do serwisu i mam czekać na odpowiedź.
3 stycznia sklep prosi mnie o podanie numeru przesyłki uszkodzonego towaru
I teraz sedno sprawy. Od pierwszego do drugiego kontaktu ze strony sklepu mija 21 dni kalendarzowych. Czy w związku z tym rękojmia jest automatycznie uznana na moją korzyść, mimo że rękojmię składałem mailowo i nie wysłałem towaru?