Wpis z mikrobloga

I znow „kochany” #mbank. Zmienilem sobie telefon i z racji tego musialem zmigrowac aplikacje i dane ze starego do nowego. Z mniejszymi lub wiekszymi problemami udalo sie ze wszystkim, procz aplikacji tego banku. Musialem podac oczywiste dane jak pesel czy nazwisko matki, oni mi wysylali jakies kody. No i udalo sie… jednak nie. Dzis uruchamiam aplikacje, wejsc mozna ale nie da sie zrobic nic, bo „konto zablokowane ze wzgledow bezpieczenstwa”. No to pisze na ichnim czacie (videoczat ze wzgledow oszczednosciowych(!) zlikwidowali). Po pol godzinie ktos odpisal i mowi mi, ze nie pomoze, to moze tylko ichnia mLinia. Problem w tym, ze ona w okresie swiateczno-noworocznym nie pracuje. I chocby mi jeden z drugim gadali, ze pracuja, to nie uwierze. Szesc kilkunastominutowych prob polaczenia i wuj- zero reakcji. No to wracam na czat i prosze o podanie innej alternatywy na odblokowanie konta. Znow prawie pol godziny oczekiwania, po czym jakis typ odpowiada mi, ze niestety tylko i wylacznie mLinia, a poza tym zablokowali mnie bo…. KTOS USILOWAL UZYSKAC NIEAUTORYZOWANY DOSTEP DO MOJEGO KONTA ZA POMOCA INNEGO URZADZENIA. Nosz, urwał, to bylem ja za ich wiedza. Szukam ukrytych kamer czy innych „pegaZUSuf”, bo oni chyba chca to opublikowac w kategorii „smieszne”. No i do 3 stycznia jestem potencjalnie finansowo uziemiony. Znaczy bylbym, gdyby mbank byl moim jedynym miejscem trzymania dukatow…
#mbank #zalesie #idioci
  • 4
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@richard73p: miałam to szczęście że infolinia na drufi dzień już działała, zadzwoniłam, potwierdziłam że to urządzenie to mój telefon i tyle, 5 minut i działało
Pewnie mógłbyś skorzystać też z punktu stacjonarnego