Wpis z mikrobloga

@Uqes: Raczej #!$%@?. Chyba że to podczas korzystania z macbookiem to nie koniecznie bo było kilka aktualizacji które psuły coś z BT. Skorzystaj z wymiany. Pewna partia słuchawek miała wadę produkcyjną. Jeśli kupiłeś poza sklepem Apple to możliwe że trafiłeś właśnie na ten wadliwy towar który przeleżał u sprzedawcy uj wie ile
@asdfghjkl
@Gollumus_Maximmus
Słuchawki nowe, kupione w media markt, produkcja 11/2021 na pudełku.
Na nowo parowałem i nic to nie dało, tylko że mam androida..
Jak połączę z jakimś iphonem to będę mógł jakoś zaktualizować w nich soft?
Najgorzej że w nowy rok wyprowadzam się za atlantyk i nie mam czasu się bawić w gwarancje.
Chyba je dla pewności zwrócę i kupię jeszcze raz póki mogę.
@Uqes: Ajć… Niestety ten sprzęt nie jest najlepszym wyborem pod androida… jak masz kogoś z iosem sprawdź tam. Ewentualnie przesiadka na iPhona xD kto ci doradził ich zakup? Są lepsze warianty dla urządzeń nie applowskich?
@Uqes: O panie. W przypadku Androida to różnie może to działać. W ogóle kupowanie tych słuchawek w celu używania z Androidem to dziwny pomysł. Tak można je zaktualizować z pomocą iPhone ale nie da się wymusić kiedy to nastąpi. Należy naładować słuchawki i pozostawić w pobliżu iPhona z którym słuchawki są powiązane. Najlepiej sprawdź na iPhone jaki jest aktualny firmware żeby potem mieć potwierdzenie że jakaś aktualizacja miała miejsce
@psposki bardziej jakby się przytykało i odtykało ucho coś. Na jakimś badaniu słuchu było identycznie xD

@Gollumus_Maximmus @asdfghjkl chce się przesiąść na iphona, nawet już się specjalnie do orange przeniosłem żeby mieć esim, ale chciałem go kupić jak już będę w ameryczce, bo tam chyba wyjdzie trochę taniej
@Uqes: Najlepiej sprawdź sobie u znajomego jakiegoś czy ta sama przypadłość jest z iPhone. Jeśli nie to nie ma co wymieniać bo najpewniej problem nie zostanie rozwiązany
@Gollumus_Maximmus @asdfghjkl z iPhonem jest to samo, ale ustaje po ustawieniu korekcji szumów na wył.

Słuchawki dokanałowe nie podlegają w media markt zwrotom.

Z tego co widzę roczna gwarancja apple obowiązuje normalnie na całym świecie. Muszę je w tym celu rejestrować na jakimś koncie apple żeby zaczęła działać, czy tak poprostu idę sobie do apple store na końcu świata z pudełkiem/paragonem i mi to wezmą?