Aktywne Wpisy
OCIEBATON +254
masternodeBTC +262
Wskaż przedmiot/usługę/czynność, która w ostatnim czasie poprawiła na jakiejkolwiek płaszczyźnie w Twoim życiu komfort/bezpieczeństwo/zdrowie/prywatność itp.
Zanim przejdę do konkretów to parę słów dla nowych czytelników. Od ponad 3 lat rozmawiamy w tych wpisach o wszelkich usprawniaczach życia. W skrócie: każdy poleca rzeczy które wprowadził do swojego życia z tytułowego pytania i może je polecić, a w komentarzach nawiązujemy dyskusje z których rodzą się kolejne pomysły. Każdy plusuje rozwiązania z których również korzysta,
Zanim przejdę do konkretów to parę słów dla nowych czytelników. Od ponad 3 lat rozmawiamy w tych wpisach o wszelkich usprawniaczach życia. W skrócie: każdy poleca rzeczy które wprowadził do swojego życia z tytułowego pytania i może je polecić, a w komentarzach nawiązujemy dyskusje z których rodzą się kolejne pomysły. Każdy plusuje rozwiązania z których również korzysta,
#internet #siecikomputerowe #informatyka
@karski: to źle wiesz, ping to protokół icmp nr 1, tcp jest chyba nr 6
@karski: we wszystkich grach masz dropy/wysoki ping?
Slyszlaem o tym problemie w Orange.
Ponoc niektorzy obchodza t otak, ze instalowali sobie klienta VPN nord czy inne gowno i robili exit point w niemczech (z reguly tam jest wiekszosc gier).
U ISP z reguly ruch VPN ma wiekszy priorytet, wiec jest priorytezowany. Ale nie dam gwaranccji, ze to pomoze.
Oczywisice wyklyczam Twoje problemy z wifi.
Wejdź sobie na serwer z ticrate 128 i zobacz czy tak samo Ci się strzela
@emitar: to nie moje nagranie, ale to jest moje https://streamable.com/qnmsj2 i to też https://streamable.com/umrdv8
na 128 ticku na faceicie jest jeszcze gorzej, co może wydawać się dziwne. Przestałem przez to grać faceity, bo praktycznie nie mogę wygrać duelów. To wygląda trochę tak, że wiem gdzie jest przeciwnik, chce go zaskoczyć, ale pierwsze 2-3 strzały w ogóle nie docierają, a ginę od 3 strzałów, które
Litości. Tradycyjny PING to tak jak kolega @d1sconn3cted napisał to jest ICMP. Przy czym w grach takich jak CS nie używa się ruchu ICMP a gra pokazuje rzeczywiste opóźnienia w datagramach UDP. Więc to co pokazuje gra jest bardzo miarodajne. Jeśli masz lossy w protokole UDP to bardzo prawdopodobne że po prostu ISP dropuje ramki UDP stąd jest problem. VPNy niestety nic nie pomogą bo będzie tylko gorzej
Gra pokazuje opóźnienie pakietów w obie strony (pod net-graph) i od klienta do serwera (pod tabem w tabeli). Zaciekawiłeś mnie tą informacją, że jest to określane po UDP. Mógłbyś to bardziej rozwinąć? Co do dropów to jest taka komenda w grze: net-showudp. Nie mogłem znaleźć informacji, co oznacza "rel", ale ktoś na reddicie ma teorię, że jest to reliability. Jak widać, tych jedynek jest bardzo mało. Może ty będziesz w
Tutaj sprawa jest prosta -