Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Praca: 4700 brutto, Utrzymanie Ruchu, cztery zmiany
Ja: absolwent po politechnice #mechatronika, więc jedyne doświadczenie to praktyki w wakacje

Dobre warunki czy szukać coś innego?
Troche lipa, że czterobrygadówka. Wolałbym 8-16, ale wielkie korpo #automotive więc, jakbym chciał za jakiś czas, jak trochę doświadczenia zrobię, to będzie dobry wpis w CV.

#pracbaza #inzynier

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #61bf8445ddfc93000ae0967d
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: LeVentLeCri
Roczny koszt utrzymania Anonimowych Mirko Wyznań wynosi 235zł. Wesprzyj projekt
  • 12
@AnonimoweMirkoWyznania: według mnie praca na utrzymaniu ruchu w żadnym wypadku nie jest "dobrym wpisem w cv", szczególnie jeżeli ktoś ma ambicje na prawdziwą inżynierską robotę. Bez obrazy dla ur-owców, ale nie dość, że sama praca potrafi być dość niewdzięczna, to moim zdaniem nie jest godna inżyniera. Gdyby to była praca dorywcza, w czasie studiów - to jak najbardziej można by uznać ją za wartość dodaną, ale zostać w niej na dłużej,
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@AnonimoweMirkoWyznania: według mnie praca na utrzymaniu ruchu w żadnym wypadku nie jest "dobrym wpisem w cv", szczególnie jeżeli ktoś ma ambicje na prawdziwą inżynierską robotę. Bez obrazy dla ur-owców, ale nie dość, że sama praca potrafi być dość niewdzięczna, to moim zdaniem nie jest godna inżyniera. Gdyby to była praca dorywcza, w czasie studiów - to jak najbardziej można by uznać ją za wartość dodaną, ale zostać w niej na dłużej,
@jalop: Naprawianiem maszyn powinni zajmować się technicy, zresztą podobnie nisko w hierarchii stoi integratorstwo. Inżynier powinien mieć ambicje na projektanta, konstruktora, idealnie byłoby celować w badania i rozwój - nie po to wszakże kluł tę chorą matmę i siedział w oprogramowaniu inżynierskim, żeby teraz wchodził gdzieś do zakurzonej wtryskarki, gdzie mu olej kapie na czoło, bo operatorowi na nocce się nudziło i sobie wrzucał śrubki do środka aż maszyna nie stanęła.
@Mathas: i dlatego napisałem, jeżeli na utrzymaniu ruchu pracuje się w trakcie studiów, faktycznie może się to przydać, jednak zostając w tej pracy może nie tyle uwsteczniasz się, co rozwijasz się wolniej i w złym kierunku. Nie rozwijasz się jako inżynier, tylko jako technik. Wiedza ze studiów ulatuje, tracisz swoje zaplecze teoretyczne, gdy mógłbyś w tym czasie robić projektować coś, liczyć, rozwiązywać prawdziwe inżynierskie problemy. Często nie stoisz nawet w pobliżu
@Alfiarz: Zależy jakie mają działy w firmie, jeżeli elektrycy/automatycy są oddzielnie od mechaników i np. mechanicy przygotowują maszynę żeby się dostać do jakiegoś czujnika to spoko. Ale jak masz robić wszystko łącznie z rozkręcaniem, smarowaniem to sobie daruj. Gdy pracowałem jako automatyk ur miałem zajmować się jedynie AKPiA nawet cięższe aumy ściągali nam mechanicy, my jedynie sterowaliśmy.