Wpis z mikrobloga

Czy Gillette zbankrutował po bojkocie prawaków, którzy oburzyli się, że prywatna firma może prowadzić kampanię reklamową w sposób, który uważa za słuszny?

( ͡° ͜ʖ ͡°)

#bekazprawakow #neuropa
  • 56
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

można być liberałem i czuć pogardę za tę gównianą reklamę. Bojkotu konsumenckie to jeden z niewielu możliwych instrumentów wywierania presji na przedsiębiorstwa, każdy jeden to przykład działalności społeczeństwa obywatelskiego. Więc wyśmiewanie prawaków za bojkot Gillette jest tym samym co wyśmiewanie prostestujacych na ulicach.


@demagog: dokładnie, od kiedy Gillette wypuściło tę reklamę, to nie kupuję produktów P&G. Od kiedy Bolt zrobił akcję na dzień kobiet "macie baby przejazd za darmo" a
  • Odpowiedz
Czy Gillette zbankrutował po bojkocie prawaków, którzy oburzyli się, że prywatna firma może prowadzić kampanię reklamową w sposób, który uważa za słuszny?


@PrzeKomentator: niestety, kobiety lewaków nadal muszą czymś golić wąsy.
  • Odpowiedz
Bojkot pasywny, nigdy nie kupowali i nie zamierzali kupować. XD


@Frasad: Czyli jak w przypadku bojkotu teatrów, które wymagają zaszczepienia by do nich wejść. Prawaki co prawda nigdy teatrów nie odwiedzali, ale zbojkotować zawsze można xD

@PrzeKomentator: Akurat gdyby nie dofinansowania z podatkow ludzi pracujacych to malo ktory teatr by sie utrzymal.
  • Odpowiedz
@PrzeKomentator:

Reklama stała się szeroko wyśmiewanym memem, Gillette dostało w tamtym czasie #!$%@? na giełdzie, a od tamtej akcji ciężko znaleźć reklamy w podobnym tonie. No rzeczywiście, nic to nie dało, wiadomo, że bojkot to tylko do bankructwa powinien doprowadzić, bo inaczej jest nieskuteczny xD
  • Odpowiedz
@PrzeKomentator: czy ty właśnie próbujesz wyśmiać coś co przyniosło właściwy efekt po którym międzynarodowy gigant zmienił swoją kampanię ku rozpaczy lewicowego towarzystwa? Czy to jest wyparcie czy próba zaczarowana rzeczywistości? Choćbyś nie wiem jak się starał to nie jesteś w stanie bez oszukiwanie samego siebie wytłumaczyć zmiany w promowaniu produktu jak przyznaniem się do porażki. A stawienie jako punktu wyjścia tego, że firma nie zbankrutowała świadczy tylko o tobie i
  • Odpowiedz