@lkg1 Prawo nagłówków Betteridge’a – reguła, zgodnie z którą na każdy nagłówek prasowy kończący się znakiem zapytania można odpowiedzieć „nie”.
Nazwisko Iana Betteridge’a zaczęto kojarzyć z tym pojęciem po tym, gdy sformułował je w lutym 2009 roku, analizując artykuł serwisu TechCrunch z nagłówkiem „Czy serwis Last.fm właśnie przekazał informacje o słuchanej przez użytkowników muzyce do RIAA?” (ang. Did Last.fm Just Hand Over User Listening Data To the RIAA?). Pisał o nieodpowiedzialnym dziennikarstwie,
źródło: comment_1638965163tsHaIC81VbHQrUGXNHef1g.jpg
PobierzNie sądziłem, że da się bronić takiego śmiecia, myślałem, że go jakoś zakopią, schowają w szafie, a tutaj proszę.
Nazwisko Iana Betteridge’a zaczęto kojarzyć z tym pojęciem po tym, gdy sformułował je w lutym 2009 roku, analizując artykuł serwisu TechCrunch z nagłówkiem „Czy serwis Last.fm właśnie przekazał informacje o słuchanej przez użytkowników muzyce do RIAA?” (ang. Did Last.fm Just Hand Over User Listening Data To the RIAA?). Pisał o nieodpowiedzialnym dziennikarstwie,
źródło: comment_16389809217VJc95xqiOCwXIDiTPMzCI.jpg
Pobierz