Wpis z mikrobloga

Pytanie do majsterkowiczów i elektryków bo ja się nie znam.

Mam w mieszkaniu pokój w którym poprzedni właściciel przeniósł sobie kontakt z jednej ściany na bok, dalej o kilka centymetrów.

Usuwając meble odkryła się więc przede mną dziura pozostała po kontakcie.

I teraz pytanie... czy w miejscu dziury da się zrobić gniazdko z prądem? Takie na wtyczki? Jeśli tak to pomyślałem, że kupię gniazdko z wyjściem standardowym oraz portami USB i w tym miejscu bym chciał je mieć. Pytanie tylko czy tak się da zrobić? KOMPLETNIE nie znam się na prądzie, zamówie sobie fachowca, ale na Wykopie są fachowcy więc też się dowiem :)

#elektryka #prad #majsterkowanie #diy #budownictwo #wykonczenia #mieszkanie #pytanie
źródło: comment_1638754072oOzSK1eAbqsW3yHYNkky3q.jpg
  • 33
@Bunch zależy jak instalacją była robiona jeśli masz tylko 2 lub 3 pojedyncze przewody to nie da się. Jeśli więcej niż 6 (licząc z tym który idzie do nowej puszki) to tak
@01101010_01100001: Jakby babka miała wąsy. Nie zrobię czegoś, bo ktoś zrobi coś.

Jak ktoś będzie sam przerabiał, to pewnie umi w to i zobaczy ze czajnika tam nie warto podłączać. Jeśli komuś zleci, to ktoś kto to będzie robić powinien tez uprzedzić ze to może… się skończyć złe.
w opisie piszesz o gniazdku, na rysunku na prawej ścianie jest włącznik do światła


@fimino: Co jest niezrozumiałego w zdaniu brzmiącym, cytuję:

"Mam w mieszkaniu pokój w którym poprzedni właściciel przeniósł sobie kontakt z jednej ściany na bok, dalej o kilka centymetrów.
Usuwając meble odkryła się więc przede mną dziura pozostała po kontakcie.
Czy w miejscu dziury da się zrobić gniazdko z prądem? Takie na wtyczki?".
@Bunch: to zdanie jest oczywiste. Zamieszanie, nie tylko u mnie, spowodował dołączony rysunek, który nie pokrywał się z tym co zostało opisane słownie. Zdjęcia sytuacji, ani zdjęcia puszki nadal nie dodałeś, a tych kwestiach mocno by pomogły, chodzi o bezpieczeństwo zrobienia i użytkowania tego.