Wpis z mikrobloga

@Drezv: jebnieci to są wykopkowi eksperci od fightcardu xD. Jeżeli pasha nie ma sensu to co powiesz o 50% innych zakontraktowanych pracowników? Wy uważacie ze każda karta powinna być przepełniona ludźmi po 1milionow wyświetleń dziennie i to by było bardziej opłacalne xDDD ?
  • Odpowiedz
@Kuntakinte666: Ale jednak dawanie ludzi z muzeów drugie życie tez nie jest czymś dobrym czyż nie? Jest na tą chwile tyle kanałów komenterii czy innych ciekawych a zarazem kontrowersyjnych postaci , że można iść w tym kroku , może i ładnie się cenią , ale jest zawsze pewność że sprzedadzą wysoko ppv .
  • Odpowiedz
@Drezv: lepsze to niż zapomniany alimenciarz Po drugie wydaje mi się że mogli by to wydarzenie sprzedać w świecie graczy CS globalnie. Nie wiem jak ta gra teraz stoi ale pasha jest chyba jedynym z bardziej rozpoznawalnych graczy CS go w historii. Sama gala mogłaby zbierać widownię ogólną jak fame próbowało w UK ale się zesrali
  • Odpowiedz
@Xadrianx00: jakie muzeum. Kanały komenteri maja odbiorców w wieku 12 lat. Mnie np gowno obchodzi czy zawalczy jeden leszcz czy inni bo każdy z nich to lamus na liścia wiec nie każdy patrzy na ilość wyświetleń kolego. A pasha przyciągnie sporo osób, więcej niż jakieś alimenciarze, oskarki czy epoki lodowcowe.
  • Odpowiedz
@Kuntakinte666: to też prawda że ważne kto tego typa ogląda. Te dubiele srele maja mają po dwie banki na ig ale 10 letnie amelki nie wezmą własnego siana i zrobią przelew by kupić gale tylko potrafią klikać w like pod zdjęciem w komórce. Jacula nie mają żadnych dużych kont społecznościowych a jego walka pobila wszelkie rekordy sprzedaży ppv w tym kraju. Nawet walka o mistrzostwo świata w boksie się tak nie
  • Odpowiedz