Wpis z mikrobloga

Jestem amatorem w kwestii #kawa ale może są tu jacy hobbyści.
Poszukuję zestawu dla różowego typu kawiarka na indukcję plus młynek. Macie coś godnego polecenia? Albo chociaż sklep godny polecenia gdzie kupię ten sprzęt plus jakieś ciekawe kawy.
  • 8
@sprite: jak chcesz tani i spoko młynek ręczny żarnowy to Hario Skelton Plus może być spoko - ale to już wszystko od budżetu zależy, bo "dobry młynek" znaczy bardzo różne rzeczy dla różnych pasjonatów kawy xD Coś co mi się zdawało że jest high-endowym młynkiem bo kosztuje 1500zł okazało się chińską alternatywą dla młynka za 3k xD. Kawiarka to nie wiem czy jest podział na lepsze i gorsze tbh xD Raczej
@sprite: moim zdaniem tylko coffeedesk.

https://www.coffeedesk.pl/product/13748/Timemore-C2-White-Mlynek-Reczny

Najlepszy tani młynek z polskiej dystrybucji, gwarancja itp

https://www.coffeedesk.pl/product/13585/Bialetti-New-Venus-4Tz

Spoko kawiarka w dobrej cenie mniej niż 3tz bym nie polecał.

Coffedesk dla kawoszy to zawsze 1 wybór rzadko można kupić lepiej. I kawy fajnie te espresso miesiąca pod kawiarkę będzie ekstra.

Przy pierwszym zakupie masz rabat do tego darmowa wysyłka i super społeczność.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@sprite: co do indukcji, olej kawiarki dedykowane pod ten rodzaj płyt - kawa wychodzi z nich słaba. Najlepszy zestaw to zwykła aluminiowa Bialetti plus płytka od nich pod indukcję. Ja zrobiłem taka zmianę u siebie i w końcu wychodzi mi normalna kawusia.

Problemem z indukcyjną płytą jest to, że pulsacyjnie działa na średnich mocach i kawa nierównomiernie się zaparza. Przy adapterze pod indukcję już nie ma tego problemu.
Poszukuję zestawu dla różowego typu kawiarka na indukcję plus młynek. Macie coś godnego polecenia? Albo chociaż sklep godny polecenia gdzie kupię ten sprzęt plus jakieś ciekawe kawy.