Wpis z mikrobloga

Zamówiłem internet od UPC, technik przyszedł w poniedziałek, ale przez jakieś problemy techniczne z instalacją w bloku stwierdził, że nie da rady naprawić z obecnym sprzętem i umówił wizytę na dzisiaj między 17-19. Zaraz mija 19, a tu zero informacji od UPC, technik mówi, że ktoś inny ma przyjść, dodzwonić do Obsługi Klienta też się nie da, bo cały czas kolejka (35+ minut czekałem i wciąż melodia). Fajnie się umowa zaczyna, nie powiem.
#upc #warszawa #internet
  • 2
  • Odpowiedz
@Janusz_zwany_Dawidem: a na fb nie maja jakiegos wsparcia? Ja z netia wszystko przez fb zalatwiam
kompletnie zero czekania. Wszystko od reki nawet w piatek o 22 mi sie zdarzylo serwisanta na sobote na 9 rano zalatwic jak mi sie router zesral
  • Odpowiedz