Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@JestesUpani: nie znam się na Polsce aby stwierdzić gdzie jest najlepsza dzielnica w kraju ale zapewne nie ma tam pralni z trzema ścianami w której tyra jedna kobita której córka śpi na podłodze na widoku klientów.
  • Odpowiedz
Seminyak


@silentpl: najlepsza dzielnica w kraju? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

A gdzie ma spędzać czas córka? Pewnie to jest ich mieszkanie. Przynajmniej tak często jest w Azji. A w ogóle to uważajcie na te pralnie - tzn tanie ubrania można dać, ale jakieś lepsze to trochę szkoda.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@kotbehemoth: tak, najlepsza dla ludzi którzy nie są miliarderami jak w Uluwatu oraz gdzie można faktycznie żyć a nie mieszkać w hotelu jak turysta w Jimbaran.

Córka może spędzać czas choćby leżąc na jakimś kocu zamiast na ziemi jak zwierzak. To jest typowy kwadrat w rzędzie, z trzema ścianami jakich tu pełno. Oni tu zdecydowanie nie mieszkają więc trochę smutek że tak można dzieci chować na oszczanej przez szczury podłodze
  • Odpowiedz
@silentpl: spanie na kafelkach/płytkach to nic takiego. Azjaci mają w zwyczaju spać na betonie. I jakoś im to nie przeszkadza. Nic jej nie jest - ma opiekę, pewnie normalne jedzenie i towarzystwo rodziców. Pojeździsz gdzieś więcej to zobaczysz jak kiepskie życie potrafią mieć dzieci. Dla mnie granica była jak bose, umorusane od brudu i rozchochrane dzieci w jakichś starych szmatach wyciągały ręce po pieniądze gdzieś w Indiach.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@kotbehemoth: tak pierwszy.
Pracuję nad scenariuszem do filmu dokumentalnego m.in. o tym do czego doprowadza bieda i zezwierzęcenie ludzi. Badania i doświadczenia innych którzy podjęli się tego tematu sugerują że wiele wiosek oferuje 70% swoich dzieci na "wypożyczenie" jeśli wiesz co mam na myśli. Jeszcze nie jestem pewien czy chcę się podjąć tematu.
Także ten, zdaje sobie sprawę że może być dużo gorzej, ale ten widok jakoś mnie poruszył w
  • Odpowiedz