Wpis z mikrobloga

Siemanko.

Pytanie do obeznanych w temacie #ps5.

Jest to moja pierwsza konsola, nigdy specjalnie sie grami nie interesowalem, a jak juz gralem to najczeszciej w mmo.

Czy moglby mi ktos polecic tytuly gier z ostatnich kilku lat ktore moge nabyc na playstore i sa warte sprawdzenia? Ewentualnie czy sa jakies ciekawe promocje/ gdzie ich szukac/ czy da sie kupowac gry po za oficjalną apka na playstation. Nie specjalnie chce kupowac najnowsze tytuły, chcialbym stopniowo przechodzic do nowszych czesci jak sie juz wciagne w jakas serie.

P.s. jak widac jestem turbo zielony.

#ps5
  • 12
@Czarnyowca w mojej opinii god od war, uncharted,batman to jedne z najlepszych gier na ps4
Dużo osób chwali days gone, ale mi mimo ukończenia średnio podeszło
@Czarnyowca: jak wyzej. Ograj PS Plus Collection :D. Do tego odbieraj gry z Plusa co miesiac (i nie, nie da sie odebrac gier z wczesniejszych miesiecy).

Do tego przegladaj pepper.pl i lowcygier.pl by trafic na dobre promki na gry.

Mozesz tez zalozyc konto na Turcje. Z uwagi na roznice w kursie, gry cyfrowe sa tansze o kilkadziesiat procent czasami - choc nie wszystkie - a do tego nie spotkalem sie jeszcze
@Czarnyowca ps5 to moje pierwsze PlayStation, ogrslemni polecam god of war (!!!), hades (ogrywam, pierwszy rogal i jest mega zajebisty), uncharted 1-4, the last of us 1 i 2, Spiderman, horizon zero dawn
@Czarnyowca: ps5 starter pack jak nie miales ps4, to the last of us 1/2, cala kolekcja uncharted, god of war, spiderman i wiele wiecej jak ghost of tshushima, days gone, horizon,
@Czarnyowca: Na początek polecam Ci Uncharted Kolekcje Nathana Drake’a, masz zawarte w niej pierwsze trzy części gry, można kupić za śmieszne pieniądze - nówka 39zl.

Tak ogólnie to wszystkie tak zwane „ exclusive games” od Sony

Seria God of War
The Last Of Us Remastered, 2
Until Down
Gran Turismo Sport
The Last Guardian
Uncharted: Kolekcja Nathana Drake’a
Days Gone
Ratchet & Clank
Uncharted: Zaginione dziedzictwo
Shadow of the Colossus