Wpis z mikrobloga

#battlefield2042 #battlefield #xbox #pcmasterrace #ps5

Nie wiem ilu z was grało w betę ale po premierze i grajc w wersję 10 godzin zauważyłem kilka istotnych rzeczy:
- tornado już nie jest tak destrukcyjne jak w becie. Jak leciało tornado to naprawdę wiele zmieniało się na mapie, np zniszczone budynki,
- na mapie kosmodrom w becie rakieta czasami startowała, czasami została zniszczona po czym droga z hangaru do pola startowego była zawalona częściami od rakiety a przez dłuższy czas latały w powietrzu ogniste iskry,
- szarik był bardziej wytrzymały,
- wieżyczkę można było schować w krzakach,

Inne rzeczy które mi się rzuciły w oczy:
- gdy na series x grałem w wersję dla xbox one (dało się w becie) to rozgrywki dla 64 graczy były bardziej dynamiczne, drużyny spotykały się bardziej na środku mapy,
- przez mniej efektów gra była czytelniejsza,
- zbyt mało pojazdów

Błędy z bety w pełnej wersji:
- w becie występował błąd, który uniemożliwia się zrespić lub zostać reanimowanym - błąd występuje nadal w pełnej wersji,
- czasami gdy dwie osoby zrespią się a czołgu naraz to kierowca w pierwszej osobie widzi wnętrze wieżyczki czołgu wtedy podczas celowania tekstur czołgu nie nadąża za celownikiem - błąd nadal występuje w pejnej wersji,
- na xbox były dwa przyciski cross play, można było szybko włączyć i wyłączyć crossplay - teraz trzeba grzebać w ustawieniach prywatności,
- mam wrażenie, że brakuje animacji, najpierw myślałem że to błąd poruszanie w pozycji leżącej jest utrudnione,
- w becie gdy ktoś kładł się blisko ściany to nogi mu wystawały za ścianę i takiego przeciwnika można było łatwo zabić - błąd nadal występuje,
- na xbox series x czasami jest sekundowy freez,
- znikające znaczniki twojej drużyny,

Liczę na:
- mapę nastawioną na walkę w pojazdch,
- mapę gdzie na środku jest tylko jedno przejście, mapa jest podzielna na dwie części z celem na środku o tam odbywa się główna bitwa,
- więcej broni,
- więcej wyposażenia dla pojazdów,
- naprawdę błędów,
- dodanie opcji grania na mniejszych mapach, np wersje tych z poprzedniej generacji konsol

Obecnie mam ponad 30 godzin w grze i liczę, że będzie ich więcej jak ogarną wszytko
  • 3
- w becie gdy ktoś kładł się blisko ściany to nogi mu wystawały za ścianę i takiego przeciwnika można było łatwo zabić - błąd nadal występuje,


@rumapark: to jest akurat błąd występujący do dzisiaj w każdym battlefieldzie