Wpis z mikrobloga

@babisuk: Nie zgodzę się, trasy są stare bo wcale nie są złe, ale wszystko od torów poprzez kabiny sekcyjne, linie potrzeb nietrakcyjnych, podstacje, oraz cała sieć trakcyjna są budowane jakby od zera. W tamtym roku powstała pierwsza podstacja chyba we Wrocławiu zasilana bezpośrednio z lini 110kV, a nie tak jak teraz z lini 30kV i każda poszczególna teraz będzie w ten sposób modernizowana.
@babisuk: Dałeś radę chociaż na zdj ZUE a nie PKP Energetyka więc plusa dałem z bólem sera i dupy ;) Co do nowych lini to nie jestem przekonany do ich opłacalności, bo po co budować coś co miałoby wozić 10 klientów dziennie, skoro można rozbudować istniejące połączenia i ulepszyć podróże np Kraków - Dębica przez Bochnię ;)
@pukenstein: są lokalnie miejsca które można by wykorzystać. Np planowana linia Podłęże - Piekiełko. Pozwalało by to nie jechać do Nowego Sącza przez Tarnów i pomogło by lepiej wykorzystać potencjał kolejowego przejścia granicznego w Muszynie.