Wpis z mikrobloga

@eMac1ek: (#) Już gra kosztowała mnie 2 stówy bo kabla w Polsce nie idzie dostać. Na razie to co mam starczy na długo, jak ogarnę trochę granie to sciągnę Rocksmith custom później zastanowię się nad piraceniem
@MtEden: no ja miałem jedynkę ze wzystkimi utworami, no oczywiście zdobytymi w ten "mniej" legalny sposób, ale jeśli chciałbym wszystkie je kupić, miałbym jakieś 800-1000 złota w portfelu mniej. Ceny są nprawdę popaprane, a kilkanaście startowych utworów naprawdę się sybko nudzi
@MtEden: Jest w tym programie jakaś opcja dla średnio-zaawansowanych do nauki czy to tylko dla początkujących? Na jakiej zasadzie działa ten program? Trzeba dokupować utwory? Gram na gitarze od 11 lat.
@MtEden: hmm... Trochę się nauczysz owszem, ale tak naprawdę nauka zaczyna się z nauczycielem oraz rzetelnymi ćwiczeniami technicznymi. Co nie zmienia faktu, że zabawa jest przednia ;)
@JazzBlurr: (#) To dla Ciebie będzie to nauka utworów a nie gry na gitarze. Ale tak jak poprzednik napisał, zabawa przednia ;D Dostajesz do gry kabel który robi za konwenter który podłączasz pod PC/konsole i gra wykrywa każdy dźwięk, gra robi za amp'a, pomaga stroić. To jest dosłownie Guitar Hero dla elekrytka/basu
@JazzBlurr: chodzi o to, że "maksujesz: utwory. Na początku leci prosta linia melodyczna bądź akordowa, jeśli jesteś dobry, to szybko podnosi się poziom trudności, aż w konću dochodzisz do wersji oryginalnej. Ponadto masz różne narzędzia, gdzie możesz ćwiczyć poszczególne etapy, czy tam riffy utworu, masz również opcje swobodnego jammowania do dowolnej progresji akordowej którą sobie ustalisz, przy szerokim zakresie akompaniamentu. W "jedynce" na przykład miałeś duży rozrzut poziomu trudności utworów: od
@MtEden @eMac1ek: Spox! Dzięki za info! Niedługo polecę to kupić bo podoba mi się ten program. Jak dla mnie wygląda GENIALNIE!

@eMac1ek: Miałem taką samą gitarę jak Ty teraz kupiłeś, ale ładnych parę lat temu ją sprzedałem. Ile teraz za nią dałeś?