Wpis z mikrobloga

@PysiakArmy: Usunąłeś wcześniejszy wątek, ale wpadł mi do głowy Opel Insignia. Auto tanie w eksploatacji, dość komfortowe i w budżecie. Ogólnie kiepski moment na zakup auta, ale mus to mus.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@PysiakArmy: C5 z hydro. Nigdzie takiego komfortu nie zaznasz za mniej niż 200k. A wbrew mądralom z wykopu to hydro zawieszenie jest wytrzymalsze i tańsze w utrzymaniu niż zwykłe. Za 40k możesz kupić full wypas wersję z końca produkcji. Peugeot 508 to bieda wersja Citroena. Co do Insignii to w ogóle nie podejścia. Wyciszenie jak w seicento. Sam mam Citroena C5 3.0 V6 diesel i jeździ jak marzenie. Zawieszenie bezobsługowe, więc
@plugNplay: Kiepski moment? Rozumiem spore wzrosty na rynku motoryzacyjnym. Jak uważasz, kiedy będzie ten "lepszy" moment?


@PysiakArmy: Nie wiem. Obecnie nie ka aut nowych, więc drożeją również używane, bo zwiększa się popyt. Dodatkowo wchodzi Nowy Ład, który spowoduje, że firmy nie będą tak ochoczo wymieniały aut. Skutkuje to znaczącym spadkiem podaży na rynku wtórnym i pewnie docelowo kolejne wzrostu, które będą jednocześnie pokrywać naliczony podatek dla przedsiębiorców sprzedających auta przed
@PysiakArmy: 508 nowsza konstrukcja, ale z tych dwóch wybrałbym to co znajdziesz w lepszej opcji, lepszym stanie i z lepsza historia.
Insignia mi nigdy nie podeszła, to alternatywa dla octavii.
W tej cenie poza octavia, superb, masz jeszcze Volvo s60/s80, mondeo mk5 z początku produkcji.
Opcji jest wiele, ale to chyba najlepsze do rozważenia. W Mazda 6 z początku bym się nie pchał, chociaż lubię to auto.
@PysiakArmy super auto ale... W 508 z 2017 jebnal mi rozrząd przy 118k także jak już kupisz - wymień rozrząd :)
Silnik 180KM
A poza tym - świetne auto :)
Ps: naprawa po rabatach 8,5k