@patrolez: nie. Zarabiają na emisji limitów dla innych producentów. Taka fabryka w Berlinie kosztuje ich mniej-więcej tyle ile za limity dostali od FCA.
@ShortyLookMean: i od razu o ponad miliard $ odejmując kredyty. To jest ta sama historia co "Tesla im więcej będzie produkować samochodów tym więcej będzie tracić pieniędzy" xD Jest coś takiego jak jak potrzebna baza do przebicia pewnych poziomów. Dla zyskowności było to ok. 100 000 samochodów, dla wejscia w zysk netto odliczając kredyty było to ok. 180 000 samochodów, od dwóch kwartałow wpływy z kredytów spadają o kilkadziesiąt % a
@anasiks: nie napalałbym się na dywidendy przez najbliższe.... 10 lat może więcej xD
To jest ta sama historia co "Tesla im więcej będzie produkować samochodów tym więcej będzie tracić pieniędzy" xD
Jest coś takiego jak jak potrzebna baza do przebicia pewnych poziomów. Dla zyskowności było to ok. 100 000 samochodów, dla wejscia w zysk netto odliczając kredyty było to ok. 180 000 samochodów, od dwóch kwartałow wpływy z kredytów spadają o kilkadziesiąt % a