Wpis z mikrobloga

@emitar: @rybak_fischermann: @Mieszek_smieszek: karta sandisk 16gb zdaje się taka z 10 w kółku, więc chyba klasa 10. Kamera dodatkowo robi kilkadziesiąt folderów i tam są te krótkie pliki.

Zmienię kartę i dam znać. Kupić sandisk czy inna, klasę 10, czy lepsza? Myślałem że 10 to najlepsze
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@k__d: mam tą kamerkę i miałem problemy z odtwarzaniem nagrań. W moim wypadku pomogło wgranie starszego softu.
Opis z peperka który mi pomógł:
borek91:
na wersji 4.0.9.0112 może u niektórych być problem z odpalaniem kamerki, nie pamiętam od czego to zależało czy od regionu czy od wersji protokołu internetowego. Na pewno przy 4.0.5.0105 działa idealnie, więc z aktualizacją warto się wstrzymać, jeśli już zaktualizowaliśmy i jest problem to reset lub downgrade
  • Odpowiedz
@Mieszek_smieszek: ja już o problemach czytałem, dlatego dalej mam 4.0.5.0105 ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Spróbuję sformatować kartę i zobaczymy co się stanie. Wykrywanie ruchu też wyłączyłem, jutro wyjmę kartę i zobaczę jak się nagrało.
  • Odpowiedz
@rybak_fischermann: mam stary soft, ten o którym wcześniej pisał kolega. Nic nie aktualizowałem. Nie robiłem downgrade, bi podobno mam ten dobry ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Appka Xiaomi Home, ze sklepu play.

Idzie do mnie nowa karta i dam znać, co się stanie. Mogę zawsze zwrócić ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@rybak_fischermann: Kupiona na Allegro ze Smartem, więc w razie czego mogę zwrócić do 14 dni.

Dla pewności, czy dobrze rozumiem - u Ciebie jest jeden wielki plik z całego dnia i nagrania nie są pocięte?

Przed wyciągnięciem karty wyłączasz kamerę z prądu? Możę z poziomu apki 'odmontowujesz' najpierw kartę?
  • Odpowiedz