Wpis z mikrobloga

Cholera. Czy tylko dla mnie ta gra jest słaba w porównaniu do reszty produkcji od from software? Do tej pory grałem w bloodborne, dark souls 3 i sekiro. Wszystkie były super. A tutaj wydaje mi się, że jestem już bliżej końca i chyba nie dotrwam. Bossy nie są wyzwaniem, a przejścia do nich są wyjątkowo dla mnie męczące. No nie czuje tego, zero satysfakcji. Jestem ciekaw czy to ze mną jest nie tak, czy co tu się wydarzyło. Co myślicie o DS w porównaniu do innych gier tego studia?

#demonssouls #ps5
  • 8
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Burkpurk: wszystko z Toba okej. Demons Souls jest zaprojektowane trochę inaczej, większe wyzwanie stanowi droga do bossa, niż sam Boss (z wyjątkami). Nie wiem czy taki był zamysł twórców, czy może tak im po prostu wyszło ¯\_(ツ)_/¯
Ja męczyłem się długo, ale w końcu wbiłem platynę i z perspektywy czasu czuje, że mam więcej miłych wspomnień, niż tych złych.
@Burkpurk: Mi Demons Soul bardzo się podobał, ale ja grałem w oryginał jeszcze na PS3 i z chęcią ograłem go na PS5 (platyna). Jednak miałem podobne odczucia do Twoich jeżeli chodzi o jedną grę od From software, mianowicie Sekiro. Nie dałem rady w to grać i sprzedałem.
@Burkpurk: ograłem (i to nie raz) wszystko soulsowe od FS oprócz Demonsów i przy rimejku bawiłem się cudnie.

Bossowie są słabi, no ale to pierwsza gra soulsowa i pierwsi bossowie w serii. Wiadomka, że po ograniu bossów, które robili przez kolejne 10 lat, te pierwsze wydadzą się słabsze.

Co myślicie o DS w porównaniu do innych gier tego studia?


Eksploracja jest bardzo satysfakcjonująca i są to soulsy w najlepszym wydaniu. Lokacje
Demons Souls jest zaprojektowane trochę inaczej, większe wyzwanie stanowi droga do bossa, niż sam Boss (z wyjątkami).


@kemilk91: jest zaprojektowane tak samo jak DS1, DS2, DS3 i BB. Wyzwaniem jest lokacja i droga do bossa, boss jest truskawką na torcie. Oczywiście z wyjątkami.

Sekiro zmieniło filozofię i dojście do bossa zostało bardzo skrócone albo ognisko jest zaraz przed areną z bossem. Akcent głównego wyzwanie położono na starcia z bossami i minibossami.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Theos: Od DS2 ogniska były już stosunkowo blisko bossów lub dało się otworzyć skróty, które pozwalałby zacząć walkę z bossem już w kilkadziesiat sekund. Wystarczy porównać drogę do finałowego bossa Ds2 i DSs. W DS3 to już w ogóle była sielanka.