Wpis z mikrobloga

Ceny CFMoto 800MT z Grecji (23% VAT jak w PL)
- Sport €8490 ok. 39008 zł
- Touring €9390 ok. 43143 zł

KTM 890 Adventure kosztuje w Grecji €11789 ok. 54165 zł, w Polsce 52800 zł. Więc jesteśmy coraz bliżej, ceny tego chińskiego cudaka nad Wisłą. Ogólnie wygląda to tak (Touring):

- silnik z KTM 790 ADV
- hamulce J. Juan (kupieni przez Brembo)
- regulowane zawieszenie KYB
- amortyzator skrętu
- Bosch cornering ABS
- quickshifter góra, dół
- dwa tryby jazdy
- tempomat
- czujnik ciśnienia w oponach
- ekran TFT 7" wyświetlanie nawigacji (strzałki jak w Aprilia)
- grzane manetki i kanapa
- gmole
- dodatkowe oświetlenie
- stopka centralna
- felgi szprychowe bezdętkowe 19" i 17"
- handbary plastikowe
- stelaż pod kufry (chyba opcja)

W opcji jest system keyless, aluminiowe kufry. Prawdopodobnie 3 lata gwarancji. Masa na mokro 231 kg, 248 kg z kuframi. Kontroli trakcji brak. Na papierze wygląda to dużo lepiej niż Benelli TRK 800, które oprócz większego silnika względem 502, wiele więcej nie oferuje. Majfrendy na poważnie ruszają z ofensywą motocyklową.

#motocykle
tamto-to-tamto - Ceny CFMoto 800MT z Grecji (23% VAT jak w PL)
- Sport €8490 ok. 390...

źródło: comment_1635943745LlCk029YnvGwRsLvdSwCxv.jpg

Pobierz
  • 25
@tamto-to-tamto: zwojują cokolwiek jeśli sprzęty będą się sprawdzać i będzie dobra sieć serwisowa i dostępność części. Masa klientów na zachodzie nie musi liczyć każdej złotówki jak u nas, i po prostu chętniej wybiorą marki które znają i im ufają. Przy okazji brak kontroli trakcji trochę śmieszy w 2021 roku. Jaki problem był z dodaniem tego? Dwa tryby jazdy to też bieda w porównaniu do np. KTM jeśli to ich silnik. Koło
W Austrii gdzie rzadzi ktm - raczej nie maja czego szukac.
Niemiec tez wybierze GS lub Honde.... Walczyc moga o rynki wschodnie - bo tutaj pieniadz sie liczy.
Przy czym zastanowilbym sie nad przejeciem znanej europejskiej firmy i sprzedawalbym pod jej marka.

Udalo sie z 'wloskim' benelli lub angielskim 'mg' - inaczej bedzie im ciezko wskoczyc na rynek.
@xspeditor: coś kosztem czegoś, jeżeli importer CFMoto w PL zostaje taki sam jak teraz, to będzie to mikro sieć salonów sprzedających quady. Benelli ma normalnego importera, jeszcze Voge wchodzi, też raczej spoko importer grupa BMB.
@bocznica: większość testów i info o poprzednich modelach pochodzi głównie z zachodu. A skąd kontrolę trakcji, więcej trybów jazdy, jak w umowie z KTM mógł być tylko silnik ( ͡° ͜ʖ ͡°
@tamto-to-tamto: no skoro tak ustalili to OK. Płacisz mniej, dostajesz mniej, i do tego od kompletnie nieznanej chinskiej marki. Co może pójść nie tak :) Tak, od koła 21, gdzie masz duży wybór opon adv i lepiej się sprawuje.
@bystrygrzes: Huawei, Xiaomi, TCL, Hisense, zawsze zaczyna się niewinnie, a potem jak zawsze, zachodnie marki coraz bardziej tracą udziały w rynku.
@bocznica: CFMoto bardziej znane niż QJ Motor, quady tłuką od lat. Choć na pewno lepiej by to zażarło gdyby wykupili jakiegoś zdechłego producenta z europy.
@tamto-to-tamto: Wiem, ze to 25% drozej, ale kupilbym KTMa. Swoja droga, od wielu lat mowia o tym ze chinskie samochody (Chery czy inne Wulingi) nas zaleja, ale poki co to w Chinach wiecej jest Toyot, Nissanow czy VW, a nie na odwrot.
@tamto-to-tamto: Bardzo sceptyczny jestem odnośnie informacji co do silnika jakoby pochodził z KTM-a 790.
Już mieliśmy chińskie motocykle mniejszej pojemności gdzie importerzy tak twierdzili a potem się okazywało że ilnik w 70% jest taki sam jak ten z hondy tylko że z lat 80-ych ale materiałów to ma wspólnych 0%.
CFmoto jest postrzegana jako jedna z najlepszych Chińskich firm ale Chińczykom od razu nie należy ufać.
Problemu nie mam każdy niech sobie jedzi czym chce i jak chce .Pisze z mojego subiektywnego punktu widzenia.Miałem na myśli to, że jesli przez brak kontroli trakcji moto jest tansze to ok. Zwłaszcza że osoby kupujace chinole szukaja nizszaj ceny jakby szukali jakości to brali by sprawdzone marki. To nie h2 ze jeden ruch maneta moze zabic. Sa pewnie ludzie lubiacy gadzety ale po co takie #!$%@? w motocyklu? Sa rozni ludzie
@mpetrumnigrum: tu wątpliwości być nie może, poczytaj pod hasłem KTM Cfmoto joint venture, wszystko oprócz topowych modeli KTM jest teraz made in nowa fabryka CFMoto, wybudowana specjalnie pod tą współpracę. Produkcja Np. 790 adventure gdy tylko zakład osiągnął gotowość, zostało przeniesione z Austrii właśnie tam. Chińczycy dostali dostęp do technologii, prawa do wykorzystania tego silnika. Będą jeszcze inne modele z tą jednostką. Oczywiście ta sama fabryka nie oznacza ta sama jakość,
tamto-to-tamto - @mpetrumnigrum: tu wątpliwości być nie może, poczytaj pod hasłem KTM...

źródło: comment_1635966906ux0oi4s0x04LM5wVIebkU1.jpg

Pobierz
@Stara_wsk jeszcze raz, bo masz problemy ze zrozumieniem. Dolozenie kontroli trakcji kosztuje fabryke pewnie kilka, kilkanascie dolarow. Wylacza sie ja jednym przyciskiem wiec nadal nie widze problemu w celowym wprowadzaniu poslizgu.
To nie sa #!$%@?. O czym ty wogole piszesz, przeciez cena wzroslaby o pare dolcow.
@bocznica: Ja np. w motocyklach cenie sobie brak zbednych (wg. mnie ) pierdoł a kontrola trakcji albo abs taka dla mnie jest. a sa osoby co im to potrzebne i ok. opieram sie na swoich doswiadczeniach. na roznych moto jezdze od 22 lat
@bocznica: zgadza się, nowe silniki BMW GS850 też robi chińczyk, Loncin który wprowadził w tym roku markę własną motocykli Voge. Model DSX650 ma np. stary silnik BMW GS650. Zorientują się jak już będzie za późno. Małe GS to też Indie