Wpis z mikrobloga

#!$%@? to miasto to mem, a Rydza-Śmigłego to jego symbol. Do serii #!$%@? rzeczy dochodzi następna.

Jednym z podstawowych założeń było puszczenie komunikacji publicznej po poziomie zero, i puszczenie autobusów po wybetonowanych torowiskach, wszyscy zadowoleni, nie ma niebezpiecznego przystanku na czubku wiaduktu, więcej pasów dla samochodów bo nie ma buspasu, jest bezpiecznie przejscie przez Rydza pod wiaduktem.

Ale Łódź musiała to #!$%@?ć. Okazuję się że nie da się skręcić autobusem z Rydza w prawo w Piłsudskiego :D :D #!$%@? projekt. I np. linia 75 jadąc z Widzewa skręci w Rydza i pojedzie torowiskiem, ale w drugą stroną musi jechać maksymalnie zakorkowaną Przędzialnianą bo inaczej nie da radę skręcić w prawo z torowiska :D :D

https://lodz.wyborcza.pl/lodz/7,35136,27748606,efekt-remontu-al-smiglego-rydza-autobusy-nie-moga-skrecic.html?fbclid=IwAR1MfqFzDpB8YeIStiz1JtoESTOCZIOqszuckFa21sNK2CHDUcMc7EWlvuk
#lodz
Radus - #!$%@? to miasto to mem, a Rydza-Śmigłego to jego symbol. Do serii #!$%@? rze...

źródło: comment_1635851444CNFj4wZGoPWYMXYjHXGzbu.jpg

Pobierz
  • 30
  • Odpowiedz
@ulsterboy: może niech miasto zrobi jednokierunkową Przedzialnianą i bus pas na niej? :D :D Aż boje się tak pisać bo ktoś to przeczyta i miasto bohatersko rozwiążę problem który stworzyło, a potem wleci Hencz który powie że problemu tak po prawdzie nie ma i nie było głupoty gadam :D
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Radus: nie czaję, jak to możliwe, że autobus nie może skręcić w prawo? Trzeba wiadomo na chwilę czerwone na jezdni wschodniej zrobić, ale poza tym jaki tam jest problem?
  • Odpowiedz
@sargento: debile elzera to jedno, ale imo można by to było bezpiecznie rozegrać na etapie projektowym aby pominąć ten wyjazd ryzykowny, nie zrobiono tego, nikt o tym nie pomyślał. Chociażby jak zrobiono na Piłsudskiego przy Niciarnianej, jest wyjazd z sygnalizacją, podjeżdża autobus wskakuje światło, autobus bezpiecznie może włączyć się do ruchu.
Radus - @sargento: debile elzera to jedno, ale imo można by to było bezpiecznie rozeg...

źródło: comment_1635860387zHCdjypL07kEiJHNrWZxch.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Radus: byłem niedawno w Łodzi. Wy tam serio żyjecie? To miasto jest w gorszym stanie niż Detroit, bo tam przynajmniej drogi równe, a nie że po trzech skrzyżowaniach wahacze do wymiany (°°
  • Odpowiedz
@dupa_blada: jakby pisior Jerzy "gdzie masz #!$%@? czapkę" Kropiwnicki dbał o miasto zamiast latać ciągle do izraela to by jakoś wyglądało. Teraz Hanka ogarnia ale wszystkiego naraz nie zrobi.
  • Odpowiedz
@sargento: Ile można się zastawiać tym co spier*olił Kropownicki?
Hanka jest prezydentem tego miasta już od prawie 11 lat. Dużo się zmieniło, wiele rzeczy na plus ale nie zakłamujmy rzeczywistości.
Stan infrastruktury drogowej jest opłakany. Wszelkie inwestycje nie usprawniają ruchu i w mojej opinii są tylko utylizacją pieniędzy. Czas realizacji projektów jest niewiarygodnie długi. Przypomnę tylko jedną ze sztandarowych inwestycji pani prezydent, czyli trasę W-Z. Nie dość, że sparaliżowała ruch
  • Odpowiedz
@mk_8: gdyby było więcej kasy to i tunel byłby dłuższy ¯\_(ツ)_/¯ tyle że wydłużenie tunelu dwukrotnie nie oznacza że i koszty wyjdą dwa razy większe. To że remonty ulic się przedłużają to lata zaniedbań w dokumentowaniu etc, skoro przy remontach odkrywa się kwiatki o których nikt nie miał pojęcia. Z resztą nie samymi ulicami miasto żyje, zobacz na odnowę budynków i inne inwestycje.
  • Odpowiedz
@sargento: Dlatego napisałem, że wiele rzeczy zmieniło się na plus.
Drogi mają duży wymiar wizerunkowy i wpływają na komfort korzystania z reszty aspektów miasta :)
Moim zdaniem bez sensu jest robić inwestycje tylko dla samego faktu ich robienia.
Stąd uważam, że te 11 lat to w większości dobry pijar.
Śmiem twierdzić, że i za przaśnego Jurka wiele by się na plus zmieniło - niektórych rzeczy nie da się spier*olić :P
  • Odpowiedz
@mk_8: Jeśli chodzi o trasę W-Z to głównym celem było poprawienie dostępności do komunikacji miejskiej w tym miejscu, żeby ludzie nie musieli tracić czasu i przedostawać się przez podziemia do tramwajów i autobusów na Mickiewicza x Piotrkowska x Piłsudskiego. I to wyszło. Tylko zmotoryzowani ubzdurali sobie że WZ znacząco poprawi im czas przejazdu.
Samochodów przybywa, miasto z gumy nie jest. Chyba że trzeba będzie zrównać środmieście z ziemią i w
  • Odpowiedz