Wpis z mikrobloga

Heroes Chronicles - Revolt of the Beastmasters (Chapter 7)
411 - 8 = 403

1. Hopewielder | S | 160% | Tarnum

Dobra wiadomość - do wyboru na początku jest dowodzenie, albo logistyka. Wybór jest prosty - sokoli wzrok xD. Zła wiadomość, mamy jako skilla resista i pancernika (ok, to nie jest zły skill, ale wolałbym inne). Duel 1 vs 1. Wróg znajduje się w prawym rogu i spokojnie można go zrushować w 2 tygodniu, ale postanowiłem wrócić się do zamku, żeby wyłapać +1 obrony.

2. The First Law | S | 160% | Tarnum

Podobna mapa do pierwszej, z tym, że tym razem jesteśmy z jednym zamkiem na dwa zamki. Na środku mapy jest neutralny zamek naszego typu, ale bez możliwości rozbudowy, jeśli chodzi o jednostki. Prosta mapa, bo jak zwykle staty robią robotę, mimo iż nie są jakieś specjalnie wysokie

3. By Royal Decree | S | 160% | Tarnum

Jak wyżej, mapka S, duel - posiadamy dwa zamki, na dwa zamki wroga. Poleciałem w rozbudowę jednego, i dojechałem wroga.

4. The King's Son | M | 160% | Tarnum

Startujemy z 3 zamkami, dwa naszego typu (jeden całkowicie nierozbudowany), jeden barba. Natomiast wróg ma 4 tego samego typu, więc potrafi zebrać sporo większe armie. Jeden jest na naszym terenie, więc pasuje go szybko uśmiercić ;), a resztę powoli spokojnie do celu. Ważnym jest by w miarę możliwości rozbudowywać oba nasze zamki w celu kumulowania jednostek.

5. The Ransom | S | 160% | Tarnum

Prosta mapa, 1 vs 1, gdzie mamy do wyboru nieskończoną sakwę złota (która znajduje się na naszym terenie) albo... zbroję przeklętego. Mnóstwo generatorów potworków, można przejść misję bez rozbudowywania zamku, po prostu zbierając wszystko i atakując wroga.

6. Beyond the Borders | S | 160% | Tarnum

Kolejna banalna misja, my vs wró z dwoma zamkami, pierwszy zrushowałem w 1 tygodniu, zbierając jednostki z generatorów, drugi parę dni później. Aha, jako premię startową można wybrać po 10 surowca lub 4k złota, w tym wypadku lepiej wybrać złoto, surowców jest sporo, a złoto się jednak przyda bardziej do rekurtowania jednostek.

7. Naming the Nation | M | 160% | Tarnum

Startujemy z dwoma zamkami oddalonymi od siebie, jeden barb - gdzie startuje Tarnum oraz nasza rodzinna cytadela. Tym razem zdecydowałem się na rozbudowę zamku barbarzyńcy, ze względu na Tarnuma.
Wróg ma 3 zamki, ale szybko zdobędzie następny. Co ciekawe, jeden bohater wroga jest strasznie dopakowanymi najlepszymi artefaktami, gdyby nie fakt, że jednemu jego biedakowi ukradłem sandały świętego, to pewnie miałby złożony miecz sojuszu angielskiego. Rozgrywka była długa - miałem ogromną karę ruchu, ze względu na podłoże (a wojska barbarzyńcy)

8. First Tatalian War | M | 160% | Tarnum

Start z dwoma zamkami, naszym i castle. Cel - zabić Gryphonhearta. Mapa prosta, wystarczy zebrać jednostki z generatorów, i udać się na południe, gdzie swój zamek ma wróg, zająć go i wybić herosów i... to by było na tyle dla czerwonego, ponieważ Gryphonheart jest za kolorową strażnicą, i blokuje wyjście z zamku innym herosom (a ma tryb stacjonarny), więc właściwie to wszystko. Połaziłem sobie Tarnumem by polepszyć staty, ale okazało się to zbędne, wró ma staty ataku i obrony koło 10, ja miałem 50 ataku i 4x obrony, więc wystarczy po prostu dojechać wroga. To wszystko.

#tysiacmaph3
99942Apophis - Heroes Chronicles - Revolt of the Beastmasters (Chapter 7)
411 - 8 = ...

źródło: comment_1635579376u85eb3xcOdsTejjCtZwaol.jpg

Pobierz
  • 2